سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضابطه عطر برای خرید رایحه

 

بو مطلوب فصل‌پاییز و فصل‌زمستان صحیح از به عبارتی رسمی پیروی می کند که شما برای تعیین جامه‌های پاییزی رعایت میکنید.

به نقل از خبرنگار نبض بازار مجموعه اقتصادی باشگاه خبرنگاران برنا، زمانی نوبت به خرید بو مطلوب فصل پاییز و فصل زمستان میرسد لازم میباشد با برخی مقررات عطر‌های مطلوب این فصول شناخت داشته باشید تا در یک فصل سرد، شم گرما را به استایل خویش بدهید. رایحه مطلوب فصل‌پاییز و فصل‌زمستان صحیح از به عبارتی رسمی پیروی می‌نماید که شما برای تعیین جامه‌های پاییزی رعایت میکنید. قاعده اصلی این میباشد که نباید از یک بو برای تمام فصول سال استفاد نمائید، همان گونه که خرقه‌هایتان را متناسب با هوا تغییر‌و تحول می‌دهید، عطرهای روی میز آرایشی‌تان را نیز با تغییر‌و تحول آب و هوا تغییر تحول دهید.

بهترین عطر زنانه

این چهار ضابطه را برای گزینش بو مطلوب فصل‌پاییز و فصل‌زمستان رعایت نمایید تا یک تیپ بی نقص را برای سرمای دلچسب هوا داشته باشید.

 

ضابطه عطر برای خرید رایحه

 

هر عطری دربرگیرنده سه عطر اول، میانی و شالوده میشود:

 

بو نخستین، بو‌ای میباشد که بسیار سبک و جدید بوده و با گاز بعداز به کار گیری از رایحه به مشام می‌رسد، این بو به به عبارتی سرعت هم از در بین می رود. هرگونه بو و بوی مرکبات از گزاره همین عطر نخستین محسوب میشود.

 

عطر میانی یا این که به عبارتی قلب رایحه، بویی میباشد که بعداز از دربین رفتن عطر نخستین به مشام می‌رسد، بو و بوهایی مانند بو گل های رزماری یا این که بنفشه در مدل عطرهای میانی قرار میگیرند.

 

بو اساس، قادر ترین عطر رایحه میباشد که برای بازه زمانی طولانی باقی میماند، برای گزینش بو مطلوب فصل پاییز و فصل‌زمستان به‌این بو دقت داشته باشید، بو شالوده بو شما می بایست گرم و توانمند باشد، عطر ای مانند بو وانیل، چوب، نعنا و مشک.

 

 

 

ضابطه شیرینی در بو مطلوب فصل پاییز و فصل زمستان

 

در ماه های سرد سال هیچ چیز نمی تواند جای یک بو گرم را بگیرد، عطری با بو شیرین در حدود عطر دسر، وانیل، شکلات و کارامل. عطرهای شیرین اگرچه در فصل تابستان بسیار توانمند و بیشتراز حد گرم می‌باشند ولی در هوای سرد شایسته ترین گزینش اند. فراموش نکنید که هیچ چیز جای بو با بوی وانیل یا این که کارامل گرم را در یک شب سرد پاییزی و زمستانی نمی گیرد. کارتیر (Cartier) و پرادا (Prada) کندی تعیین های خیر را برای بو و ادکلن شیرین سفارش میدهد.

 

سراغ تند و تیزها بروید

 

عطرهای تند یا این که به عبارتی عطر های شرقی تعیین قابل قبولی برای به کار گیری در ماه های سرد می‌باشند، این عطرهای تند معمولا بو ای از دارچین، زنجبیل، زیره و جوزهندی را دارا هستند. رایحه و ادکلن‌های تند معمولا گرم، تعجب آور و پیچیده اند. عطرهای تند را می‌توانید در بین عطرهای کنزو (Kenzo) و پاکو رابان (Paco Rabanne) پیدا نمائید.

 

وارد دنیای چوبی گردید

 

عطر چوب هم بخشی از بو های شرقی به شمار می رود. عطرهایی با بوی چوب در واقع بو چوب دمپایی، چدار، نعناع و بلوط را دارااست. عطر چوب معمولا کم آب و زمینی، در حدود بو مشک میباشد و یک گزینش مطلوب برای رایحه زنانه و مردانه به شمار می‌رود.

 

برای خرید رایحه و ادکلن اصل زنانه و دخترانه یا این که مردانه پیش از هرچیز می بایست سراغ یک مغازه دارای اعتبار بروید که اصالات محصول را تضمین مینماید. دکان اینترنتی دیجی استایل خیر صرفا تیم‌ای بدون نقص از اشکال برندهای دارای اعتبار مثل بولگاری (Bvlgari)، ایوروشه (Yves Rocher)، پرادا (Prada) و کنزو (Kenzo) در مشت شما می گذارد بلکه با توضیحات بی نقص درباره‌ی هر رایحه یا این که ادو کلن به شما برای جستن بو مطلوب خودتان امداد می نماید.