سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطرها به دو تیم تقسیم میشوند


اثر بعدی اثر اساسی عطر یا این که به عبارتی اثر ثانویه است . به عبارتی حسی که شما آنگاه از بوکردن پوست آغشته به رایحه آن‌گاه از قریه عدد پانزده دقیقه احساس می نمائید . در واقع وقتی که عطر نخستین از در میان می‌رود، این اثر واضح می شود . به‌این مرحله، سطح میانی (Middle Note) هم گفته می گردد . این اثر کم فرَار می باشد و عموماً عصاره یک گل (بنفشه، رز، نا امیدی و …) هست . این عطر بدنه با اهمیت عطر را تشکیل می دهد و نقش ملایم کننده بو تند (اثر نخستین) را بر عهده دارد . بهترین عطر زنانه


اثر یا این که این که سطح پایانی عطر به طور بی نقص احساسی میباشد، این اثر سپس از اندک آب شدن و یا این که این که احیانا جذب شدن رایحه به پوست بدن حس میگردد . در مرحله آخری، از ترکیبات ثبت‌کننده به عمل گیری می گردد و به همین دلیل به آن نوت پایه (Base Note) گفته میگردد .




در عطرهای کیفیت عالی، نواخت نوت‌ها قانونمند است و هر نوت در حین مطلوب خویش نواخته میشود و به اصلاح نواختی غیرخطی دارااست . در عطرهای بی‌کیفیت علاوه بر به کارگیری از مواد تصنعی و تصنعی نامرغوب، بو بو به شکلی تماماً یکنواخت پخش گردیده و نوت‌ها از فراز و فرود یکسان برخوردارند . پباده سازی نوت‌ها در ایجاد رایحه عمل دشوار، پیچیده و بسیار ظریفی می باشد که نیاز به فراگیری تخصصی و دراز برهه زمانی دارد . مکتب دارنده اعتبار عطرسازی ژیودان در سوییس از پاراگراف اماکنی می باشد که در آن به دانشجو ها این فن، هنر عطرسازی بطور فن‌ای فراگیری داده میشود .


عطرها را در مجموع می‌قدرت به دو مجموعه بیشتر تقسیم کرد . یکی‌از عطرهای مایع که طیف مضاعف وسیعی از عطرها را به خویش اختصاص می دهد و دیگری عطرهای جامد که به طور‌های مختلفی وجود دارا میباشند . از عمده عطرهای جامد می‌قدرت به عود، مُشک و شک و تردید جامد و عطرهای شیمیایی جامد اشاره نمود .


بهترین عطر زنانه

عطرها

به دو مجموعه تقسیم میشوند: 1- عطرهای طبیعی: به عطرهایی گفته می گردد که فیض ها تغییر تحول مواد تماماً ارگانیک میباشند . به عنوان مثال رایحه گل محمدی که به عبارتی گلاب خودمان است یا این که این که عطر گل نا امیدی و دیگر عطرهایی که از تغلیظ عصاره گل‌های متعدد به دست میایند . در مرزوبوم کشور‌ایران عصاره رقیق گردیده بو گل محمدی (گلاب) را به طور خوراکی مصرف میکنند . می گویند پیامبر اسلام (ص) از این بو به کارگیری می‌کرده، به همین استدلال به گل محمدی به آوازه رسیده میباشد . یک کدام از طبیعی‌ترین و مرغوب‌ترین عطرهای طبیعی عالم، عطری می‌باشد بنام مشک خُبدن که از ناف آهوی چینی به اسم ( آهوی خُبدن) بدست می آید . این آهو در دشت خُبدن در چین زندگی می‌کند .