سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 8 عطر و ادکلن ارزان

رایحه و ادکلن ارزان در واقع به بو و ادکلی گفته می‌شود که باقیمت هایی زیر تر از 150 هزارتومان عرضه میشوند،این عطرها معمولا قیمت مقرون به صرفه ای دارا هستند و برای کسانی که میزان دارایی یه خرده را به خرید رایحه اختصاص میدهند مناسب هستند . 

 

علت 

بها زیر رایحه و ادکلن ارزان چیست؟ بو و ادکلن ارزان، در واقع عطرهایی هستند که در ایجاد آنان از مواد نادر به کار گیری نشده و به این برهان قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سایر رایحه ها و ادکلن ها دارند،مواد و اسانس های بکار رفته در این دست از عطرها مواد رایجی میباشند که تولید آن‌ها را سهل وآسان خیس می‌کند و همین فرمان سبب ساز ایجاد رایحه و ادکلن ارزان میشود و این عامل بر بی کیفیتی و یا ماندگاری ناچیز این دست از عطرها نمی باشد .

 

مطالب 

پیشنهادی ما که پیش از این نوشته گردیده اند: 

معرفی 

5 رایحه با بوی وانیل از مارک های مختلف 

بو 

بولگاری مردانه : 6 بو از شایسته ترین بو های بولگاری 

اصلی 

ترین مواد تشکیل دهنده عطرها 

 

 

بو 

و ادکلن ارزان 

 

 

معرفی 

8 عطر و ادکلن ارزان برای خانم ها و آقایان از برندهای مختلف در حالتی که از گونه خانم ها و آقایانی می‌باشید که نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید عطر و ادکلن کنید البته مدام می خواهید رایحه و ادکلن های با کیفیت و ماندگاری بالا را داشته باشید در ادامه با ما هم پا گردید تا 8 عطر و ادکلن ارزان را خدمت شما معرفی کنیم که بتوانید با آنان خود را دیدنی تر و شیک تر در مجالس و دورهمی ها نشان دهید . 

 

رایحه 

بنتون دسته Cold EDT بو 

اگنر نوع White Man EDT بو 

اجمل دسته Shadow EDP بو 

فرانک اولیویر جور Bamboo America EDT رایحه 

آرامیس دسته Aramis EDT رایحه 

اجمل نوع Aatifa EDP عطر 

اکسیس جور Wild EDT بو 

جگوار مدل Classic Black EDT مطلب 

پیشنهادی ما: نگهداری 

مطلوب بو و بالا بردن ارتفاع ماندگاری قدمت عطر عطر 

و ادکلن ارزان:بنتون گونه Cold EDT عطر بنتون نوع کلد در دسته رایحه و ادکلن ارزان بها قرار می‌گیرد که مناسب برای آقایان و بانوان پباده سازی شده است به طوری که این بو ارزان و خوشبو با بو ای که دارااست نیز با ذوق و سلیقه آقایان و نیز با ذوق بانوان به نیکی سازگاری داراست .رایحه و ادکلن ارزان کلد حاصل پباده سازی برند شناخته شده بنتون میباشد که یک برند ایتالیایی میباشد و این رایحه را در سال 1997 روانه بازار کرده، در‌صورتی‌که از جور خانم ها و آقایانی میباشید که در فصول گرم سال میخواهید خویش را به فردی جذاب تبدیل کنید Cold EDT مطلقا رایحه ارزان قیمت قضیه عشق و علاقه شما خواهد شد . 

 

 

 

بو 

و ادکلن ارزان 

 

 

بو ارزان و خوشبو Cold EDT یک رایحه با رایحه ای تند و طبعی خنک می‌باشد که از نوع ادو تویلت هاست شما می‌توانید حجم 100 میلی لیتری این رایحه ارزان قیمت را با قیمتی در رنج 50 الی 100 هزارتومان خریداری کنید .عطر تند و طبع خنک این عطر حاصل استفاده از اسانس ها و ترکیبات بکار رفته در نت های این عطر و ادکلن ارزان است که در نت آغازین خود شما را با بوی آلدهید، ترنج و زیره به خیر و خوبی آشنا می کند و سبب تمرکز شما می‌گردد همچنین در نت میانی با عطر اسطوخودوس، شمعدانی و گشنیز شما را به آرامشی وصف ناپذیر دعوت مینماید و در پایان بو خس خس، نعناع و مشک رایحه هایی هستند که در نت آخرین این بو و ادکلن ارزان خدمت شما عرضه می شوند . 

 بهترین عطر زنانه

معرفی 

عطرساز مشهوری به اسم الیور کرسپمشاهده در‌صورتی‌که میخواهید نسبت به خرید بو ارزان کلد مبادرت نمایید میتوانید آنرا از شیوه لینک و پیوند پایین سفارش دهید . 

 

 

ادو 

تویلت بنتون Cold حجم 100 میلی لیتر ارزش 

برای شما: 179?000 تومان مشاهده 

فرآورده و خرید خرید 

این عطر عطر 

و ادکلن ارزان:اگنر گونه White Man EDT عطر و ادکلن ارزان دیگری که قصد معرفی آنرا داریم یک بو ارزان و خوشبو می باشد که منحصربه‌فرد بانوان خوش ذوق و سلیقه و سخت پسند طراحی شده میباشد که هر عطری را برای استعمال انتخاب نمیکنند . این عطر ارزان ارزش حاصل طراحی حرفه ای مارک اگنر می باشد و عطر سازهای پررنگ ای چون Pierre Wargnye و Rosendo Mateu نسبت به طراحی و ایجاد White Man EDT اقدام کرده اند .از سال 2007 که این رایحه و ادکلن ارزان اگنر عرضه و روانه بازار شد بانوان متعددی را ذیل تاثیر عطر و رایحه خود قرار داد به طوری که نیز هم اکنون در سال 2018 نیز این عطر اگنر بعنوان یک بو و ادکلن ارزان طرفدارانش را کماکان محافظت کرده .