سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت در بین بو و ادوکلن


تفاوت در بین بو و ادوکلن
دوران تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
بهترین عطر زنانه
هر بو‌ای معنای خاصی را برای شخص تداعی مینماید. معنای هریک از آنها قادر است با احساسات ما گره بخورد و یا این که حتی بو‌ی خاصی مارا به خاطر پیشین بیاندازد؛ به حافظه عشق و علاقه جوانی و یا این که محبت‌های مادرانه که شاید حتی نتوانیم استشمام آن را تحمل کنیم. عطر‌هایی که برایمان خوشآیند باشد، سبب می گردد ارتباط مارا با شخص نزدیک‌خیس نماید.

با تمام این اوصاف، عطر‌ی شما میتواند نقش مهمی در شخصیت شما داشته باشد. حتی به جدیت می‌قدرت اظهار کرد که رایحه و عطر‌ی شما تاثیر عمیق‌تری نسبت در ظاهر شما بر روی دیگرافراد دارااست و این تاثیر میتواند به یاد ماندنی هم باشد.

پیش از اینکه بخواهیم درباره ی عطرها و ادکلن‌ها کلام کنیم، بهتر میباشد پاره ای به عطر‌ها، خاصیت و گونه های آنان بپردازیم.

اولی نکته‌ای که بایستی به آن اشاره کنیم این میباشد که هر عطر بر روی پوست‌های متعدد، بوی متفاوتی خواهد داشت. در واقع بوی بو به مقدار متعددی به کالا پوست شما هم بستگی داراست. پس صد رد صدً پیشین از خرید یک بو، آن را آزمایش فرمایید.

 

 

برای آغاز بد وجود ندارد که بدانید بو نیز در تشابه با نُت‌های موسیقی سه تیم نُت‌ دارااست که یار و همدم با هم، یک بو هماهنگ را به وجود میاورند؛ این نت‌ها به مرور دوران آشکار می گردند. او‌لین بویی که از رایحه به مشام می رسد مرتبط با نت بالایی میباشد. در پی آن نت میانی شم میشود و در آخری مرحله نت شالوده خویش را کم کم آشکار می نماید. این نت‌ها با اعتنا و با دقت به روند تبخیر رایحه به وجود میایند.

رایحه نیز در تشابه با نُت‌های موسیقی سه تیم نُت‌ داراست که همدم با هم یک عطر هماهنگ را به وجود میاورند.
به جهت تبخیر، وجود الکل و برخی دست اندرکاران دیگر، یک عطر ممکن میباشد در زمان روزگار بوی متفاوتی داشته باشد. در طولانی تر مورد ها نت بالایی اولی بویی میباشد که از بو به مشام می رسد ولی به اندازه‌ی نت اساس ماندگاری ندارد. بو‌ها از حیث عطر به 4 خانواده نو، چوبی، شرقی و گلی طبقه‌بندی می گردند.

بو‌ها از دید رایحه به 4 خانواده نو، چوبی، شرقی و گلی طبقه‌بندی می شوند.   بهترین عطر زنانه

 

از طرف دیگر، شدت بوی عطر‌ها به چهار مدل تقسیم می‌گردد. این مدل‌ها بر روی بها، ماندگاری و درصد فرمول و اسانس آنان تاثیر گذار میباشد:

Eau de Cologne یا این که ادوکلن عطر‌ای میباشد که اولی توشه در شهر کلن آلمان ساخته شد. در ادغام این گونه عطر از 2 تا 5 درصد رایحه (پرفیوم) به کار گیری می‌گردد. معمولاً در ادوکلن 70 تا 90 درصد الکل به عمل می‌رود. این ترکیبات به‌این معناست که نت بالایی این بو تاثیرگذاری بیشتری داراست و بوی آنان صرفا برای تعدادی ساعت ماندگاری داراست.
Eau de Toilette یا این که ادوتویلت بو‌ی ملایمی داراست که دربردارنده 5 تا 10 درصد بو (پرفیوم) میباشند. فارغ از اینکه بوی شدیدی بگیرید، می توانید در حین روز آن را تجدید نمائید.
Eau de parfum یا این که ادوپرفیوم دربردارنده 10 تا 15 درصد رایحه (پرفیوم) میباشند که بوی آنها بیشتراز 5 ساعت دوام دارا‌هستند. نت‌های بالایی ادو پرفیوم‌ها پیچیده‌خیس می باشند. به جهت دوام بالایی که دارا هستند، اکثری تصور میکنند این دست بو، طولانی تر زنانه میباشد. البته این تصور اشتباهی میباشد و اکثری از بو‌های دوستداشتنی آقایان از جور‌ی ادوپرفیوم‌ها می‌باشند.
نهایی، شایسته ترین، گران‌ترین و حاذق‌ترین عطر‌ی مو جود، عطرها (پرفیوم) می‌باشند که 25 تا 40 درصد از محتوای آن بو خالص میباشد. رایحه عطر‌ی توانمند دارااست و برای یک روز بدون نقص ماندگاری داراست و شخص می تواند از هر سه نُت رایحه برای مقطع متعددی منفعت غالب شود. در قبلی عطرها معمولاً برای خانم‌ها پباده سازی می‌شدند؛ با این حالا امروزه برندهای اکثری عطرهای متعددی را برای آقایان پباده سازی کرده‌‌اند. جیمز آئین، هنرپیشه سرشناس برای استعمال از عطرهای زنانه بسیار دارای اسم و رسم بود که همین مورد نشان دهنده‌ی آن میباشد که درباره ی عطرها جنسیت معنایی ندارد.