سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین و پرکاربردترین گیاهان معطر در تولید بو را بشناسید

بهترین عطر زنانه

مهمترین و پرکاربردترین گیاهان معطر در تولید بو را بشناسید

مواد مختلفی در ایجاد رایحه کاربرد دارا هستند از گیاهان معطر گرفته تا مواد معدنی و موادی که از حیوان ها به دست میاید تا مواد تصنعی ساخته دست آدم. ولی گیاهان معطر در تولید رایحه مدام رده ویژه‌ای داشته‌اند و جزو اولی منابع معطری می‌باشند که انسان به آن ها دسترسی داشته‌میباشد. به همین برهان گیاهان متفاوت و متنوعی را می‌اقتدار اسم پیروزی که از یک سری قرن پیشین در ایجاد بو کاربرد داشته‌اند و انسان نحوه‌های مختلفی را برای استخراج بو آنان به عمل برده‌میباشد. شما نیز درصورتی که به بسته بندی رایحه دوستداشتنی خویش نگاه فرمایید مسلما یک‌سری اسم مثال عطر گیاهان معطر به فعالیت رفته در آن را مشاهده خواهید کرد. البته مهم ترین و پرکاربرترین گیاهانی که در تولید بو به فعالیت میروند کدامند؟

 

پرکاربردترین گیاهان معطر در ایجاد رایحه

بلسان: بلسان یا این که بالزام نوعی صمغ طبیعی میباشد که از ساقه نوعی درخت و بوته به همین اسم به دست می آید. این ماده بویی مشابه به بوی وانیل داراست و پرکاربردترین اشکال بلسان در عطرسازی امروزی در مرزو بوم پرو و کلمبیا کشت میشوند.

 

ترنج: روغنی نارنجی رنگ که از پوست ترنج به دست میاید از مواد پر کاربرد در ایجاد رایحه میباشد و در 33 درصد از عطرهای زنانه آیتم به کارگیری قرار میگیرد و بوی بسیار خیر و خوبی دارااست.

 

نارنج یا این که پرتقال تلخ: این میوه مرکباتی هم در پوست خویش ماده‌ای روغنی و خوشبو داراست که در تولید بو کاربرد داراست. گل درخت نارنج یا این که به عبارتی بهارنارنج نیز از گیاهان معطر آیتم استعمال در عطرسازی میباشد.

 

 

 

مهم ترین و پرکاربردترین گیاهان معطر

مطالب پیشنهادی

 

اگه لک پوستی دارید این طریق گیاهی سفارش میشه !!

اگه لک پوستی دارید این طریق گیاهی سفارش میشه !!

 

 

کندر هندی: کندر هندی یا این که اولیبانوم نوعی صمغ میباشد که از درخت کوچکی که در جنوب شبه جزیره ایالات متحده عربی و سومالی میروید به دست میاید. این صمغ از هزاران سال گذشته آیتم استعمال بوده میباشد و رومیان باستان مقادیر متعددی از آن را به سرزمین خویش وارد می‌کرده‌اند. این ماده در 13 درصد از عطرهای مدرن گزینه به کارگیری قرار می گیرد.