سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش و اهمیت الکل در صنعت رایحه سازی

 

تفاوت میان پرفیوم (perfume)، ادوپرفیوم  (Eau de Perfume)، ادو تویلت (Eau de Toilette)، ادوکلن (Eau de Cologne) و اوفرش (Eau Fraiche)

هنگام خرید بو فاکتورهای متعددی برای گزینش رایحه مطلوب هر شخص وجود دارا هستند، فاکتور هایی مانند بو،  مارک، بها و مدل بو در گزینش ما تاثیر بسیار متعددی دارا هستند.  اکثر وقت ها فروشنده ها ممکن میباشد در رابطه مارک ها و گونه های عطر ها توضیحات متعددی را به شما ارائه دهند البته معمولا در رابطه گونه عطری  که در شیشه ها موجود است داده ها بسیار معدود تری ارائه می‌گردد. خیلی اوقات در تفاوت در میان بو و ادکلن مردد هستیم که کدام یک برای ما مطلوب خیس میباشد،  ماندگاری بوی کدام یک بیشتراست و یا این که اینکه فرق در میان ادوپرفیوم و ادوتویلت در چه است ؟ احتمالا تا بحال نام گونه های رایحه ها به گوش شما خورده میباشد ولی  اطلاع دقیقی از معانی  آنها در مشت ندارید. گزینش دسته عطرمورد لحاظ  به انداره عطر اش از اهمیت بسیار متعددی شامل است. مثلا بو در‌حالتی که رقیق باشد بوی آن درمدت وقتی کوتاه خیس اززمان دلخواه شما از میان خواهد رفت و در‌صورتی‌که خیلی قدرتمند باشد شما و کلیه دور و بری ها را اذیت خواهد کرد.

 

 

بهترین عطر زنانه

 

 

 

 

نقش و اهمیت الکل در صنعت رایحه سازی

 

برای توضیح و شرح گونه های عطرهای جان دار در بازار شما نخست بایستی از چگونگی ساخته شدن آنان اطلاع پیدا فرمایید. نکته ای که دراین در بین بایستی به آن اعتنا داشت این میباشد که عصاره روغنی رایحه (ماده تشکیل دهنده اصلی) یا این که در واقع به عبارتی بو خالص اصلا به تنهایی قابل به کار گیری وجود ندارد و برای به کار گیری عموم می بایست با بقیه حلال ها مثل الکل مخلوط شود. کارگاه ها برای رقیق کردن، عصاره روغنی رایحه را به یاور الکل که در واقع حمل کننده آن میباشد با هم ترکیب می‌نمایند. ادغام الکل با عصاره رایحه منجر رقیق شدن  (مهیا شدن برای استعمال) و همینطور استوار شدن بوی آن می‌گردد.  در صنعت رایحه سازی الکل صحیح به اندازه عصاره روغنی حائز اهمیت میباشد چون که‌این الکل میباشد که غلظت بو و همینطور پایایی آن را انتخاب می‌کند.