عطر رایحه

 

1 میلیون مردانه فروش بسیار خیر داشت و رایحه به یادماندنی و موفقی شد. شرکت پاکو برای ایجاد جور زنانه همین طرح، لیدی میلیون را با شیشه الماسی صورت پباده سازی کرد چرا که الماس فقط مورد ایست که با شمش طلا جواهرات (طرح شیشه مردانه) برابری می‌کند.

بهترین عطر زنانه

عطر رایحه

 

در اولِ آزمایش عطر ای از گل، شیرین و یه خرده آبنباتی به مشامتان میرسد. البته تماما متعدد با آنچه تصورش را میکنید. رایحه این گل بویی گرم و تا حدی تلخ داراست و به لحاظ اینجانب پاره ای کلاسیک میباشد. عطر شیرین آن از ادغام تمشک جانور در بو می‌آید که حالتی میوه ای و شیرین به آن می‌دهد. در کنار همه اینها ته مایه بسیار خفیفی از عطر ای آبنباتی هم به مشام میرسد. در غایت، لیدی عطر ای گرم و سنگین داراست.

 

لیدی میلیون به نظر سبک رایحه، در حدود عطرهای Burberry London و Gucci Guilty میباشد. عطر گل های مو جود در آن عطرها با لیدی متعدد میباشد ولی گرما و تلخی گل های آنان بسیار شبیه به هم میباشد.

 

سن و فصل و مکان به کارگیری

 

مطلوب 30 سال به بالا. به دلیل گرم و سنگین بودن بو مطلوب زمستان و فصل‌پاییز میباشد. برای به کارگیری روزمره پباده سازی نشده بلکه مطلوب به کار گیری در شب و ملاقات های مختص میباشد.

 

 

Bvl Man Extreme

 

حجم: 100 Ml

 

جنسیت: مردانه

 

جور رایحه:Eau De Toilette

 

رایحه: ملایم و تند

 

فصل: چهارفصل

 

 

 

تیم بولگاری این توشه با ورژن اکستریم خویش که در سال 2013 پباده سازی شوید کامل شدن شد. این رایحه امروزی، معطر، خوشبو با مخلوط گریپ فروت و ترنج آغاز می شود، بو ای کاریزماتیک از ترکیبی مختص از اسانس های کاکتوس، هل و کهربا بوجود آمده میباشد و خس خس، چوب بالسا بو این رایحه را بسیار پررنگ خیس نموده است.

 

 

One Million

 

حجم: 100 ML

 

جنسیت: مردانه

 

مدل رایحه:Eau De Toilette

 

عطر: گرم و شیرین

 

فصل: ماه های سرد سال

 

سال ایجاد : 2008

 

اسم شرکت: Paco Rabanne

 

 

 

این شرکت بو 1 میلیون را تحت عنوان مخلوطی خنک و احساساتی با درخششی مالامال تلالو برای مردان پباده سازی نموده است . طراح آن بیشتر میکند که همواره در تمامی فرهنگ ها طلا جواهرات تحت عنوان عنصری فریبنده برای مردم بوده میباشد. در نزدیکی ما طلا و جواهرات در تمامی چیز مانند معماری، جواهرات، جامه، اثاثیه جانبی، مد و . . . با جلوه ای یگانه به چشم میخورد. بطری این رایحه در پباده سازی ای هوشمندانه همانند یک شمش طلا و جواهرات، جلوه ای از اقتدار، گنج، تجمل و بقا است. این رایحه با به کارگیری از بو های گریپ فروت، پرتقال قرمز رنگ، نعناع، گل سرخ، دارچین، چاشنی جات ترشی جات، چرم بور، چوب بور، نعناع هندی و کهربا اخلاق نموده است .    

 

 

Flora

 

جنسیت: زنانه

 

دسته رایحه:Eau De Perfume

 

رایحه: گرم و شیرین

 

فصل: ماه های گرم سال         

 

سال ایجاد : اولِ سال 2010    

 

 

 

رایحه گل شاهزاده خانم الهام گرفته از قبل و آینده، کلاسیک، دقیق و نفسانی دارنده ترکیبات مرکبات، گل صد تومانی، گل رز ترکیب با فلفل، چوب کفش تابستانی در بسته بندی قشنگ و شش ضلعی.

 

 

Uomo

 

حجم: 100 ML

 

جنسیت: مردانه

 

گونه رایحه: Eau De Toilette

 

عطر: ملایم و تلخ

 

فصل: چهارفصل

 

 

 

ترکیبی پیچیده از لیمو، ترنج، بنفشه، گل شمعدانی، مریم، مشک، نعناع هندی و چرم. آمو مظهر مردانگی خالص و بی قید و شرط میباشد.

 

این رایحه مطلوب مردانی میباشد که توان، صلابت، احاطه و دوست داشته شدن با صفات مردانه آرزوی آنان میباشد.    

 

 

Mont Blanc

 

حجم: 100 ML

 

جنسیت: مردانه

 

گونه رایحه: Eau De Toilette

 

رایحه: خنک و شیرین

 

فصل: ماه های گرم سال

 

 

 

بو فوق العاده  و میوه ای که ماندگاری و پخش بوی خیر و خوبی دارااست. در ترکیبات آن رز، شمعدانی، خزه، سیب قرمز رنگ، میوه کم آب، اسطوخودوس، ترنج و ... به فعالیت رفته میباشد. نت ابتدایی با حالتی نسبتاًً با تازگی و معدود شیرین گشوده میگردد و تلخی و سنگینی عطر در اواسط و انتهای آن بروز میکند.

 

My Land

 

حجم: 100 ML

 

جنسیت: مردانه

 

مدل رایحه: Eau De Toilette

 

رایحه: ملایم و تلخ

 

فصل: چهارفصل

 

 

 

My Land از منزل رایحه تروساردی عطری میباشد مردانه با بویی متمایل به تلخ که شکوه مردانگی را به چهره مخاطبین خویش می‌کشد.

 

این فرآورده ترکیبی میباشد از روایح گیاهی و چوبی میباشد. نت نخستین مشتمل میباشد بر عطر ترنج و نارنگی و نت میانی ترکیبی میباشد از بو دل انگیز بنفشه و اسطوقدوس. در نت آخری حضور عطر چرم و چوب خس خس و کشمیر هر شامه نقص‌ پسندی را مهرورزی می‌دهد . این متاع برای به کار گیری در تمام سال به مردان میانسال به بالا سفارش میشود.