سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایسته ترین مارک ادکلن

 

این ایام هنگامی در ترافیک منتظر گردیده‌اید و راهی جز تحمل و طاقت ندارد و هنگامی در مطب دکتر معالج صرفا نشسته‌اید و درانتظار صدازدن بیماران دیگر می‌باشید بلکه نوبت شما هم رسد. هنگامی که تک‌وتنها تا وصال به منزل مسیری را پیاده‌روی میکنید با خودتان خلوت کرده‌اید. چه چیز بهتر از استشمام یک رایحه خوب می تواند خاطر شما را به سمت آرزوهایتان را سوق دهد. بو خوب مثل یک آوا خوب در طول تنهایی برای بشر هنرنمایی میکند. عطرها هر مورد گویش خویش رادارند هر یک با گویش خویش با ما حرف میگویند. در ضمنً فهم هر شخص از رایحه با دیگری فرق خواهد کرد و این تفاوت به دیدگاه وی بازمی‌گردد. 

بهترین عطر زنانه

رایحه و ادکلن های Lalique 

رایحه و ادوکلن‌های فرانسوی لالیک جزو به عبارتی برندهای استثنایی میباشد که در اشکال متعدد به بازار عرضه‌شده‌است. 

 

شایسته ترین مارک ادکلن

ادکلن لالیک آزالی Azalee حجم 100 میلی لیتر زنانه

 

عطری قشنگ و خوش‌عطر که با نت آغازین ترنج ، هلو ، مانگا استارت می شود و با نت میانی گل رز ، گل یاس ،گل یاسمن ادامه پیداکرده و به نت آخرین نعناع هندی – چوب دمپایی – مشک ختم می‌گردد. این رایحه به‌تیتر یک کادو خوشگل مدام مدنظرتان باشد. 

 

ادکلن برند

 

 

معرفی تعدادی مال دیگر از ادکلن لالیک که می شود به مورد ها تحت اشاره نمود.

 

مارک ادکلن تام فورد Tom Ford

تام فورد اسم طراح آمریکایی میباشد که به‌واسطه محصول ها خوبش در حوزه رایحه و ادکلن در میان برندهای رایحه مقام نیکی پیداکرده میباشد. وی از سال 2006 عطرهای خیر و خوبی به بازار معرفی نموده است که لحاظ عشق‌مندان به بو و ادکلن را به خویش جلب نموده است. درین نوشته‌ی‌علمی با برخی از محصول ها تام فورد آشنا می‌شویم.

 

ادکلن مردانه برند

 

تام فورد عود وود Tom Ford Oud Wood

عطری لاکچری و سکو‌یک با بسته‌بندی فوق‌العاده، مطلوب برای آقایان و بانوانی که در‌پی مختص‌ترین برندها و عطرهای بازار میباشند. تام فورد با سابقه درخشانش این توشه عطری متعدد و اما لوکس بانام عود وود ساخت نموده است. در ساختار این رایحه بو‌های چوب اگار ، چوب رز برزیلی ، هل ، فلفل سیچوان ، خس خس ، چوب دمپایی ، باقالا تونکا ، وانیل ، کهربا یافت می‌گردد.

 

ادکلن های مارک

 

معرفی یک سری مال دیگر از ادکلن تام فورد که می شود به مورد ها تحت اشاره نمود.

 

ادکلن تام فورد Grey Vetiver مردانه

ادکلن تام فورد Sahara Noir زنانه

ادکلن تام فورد Tobacco Oud

 

 

طولانی تر بدانیم : تشخیص ادکلن اصل از تقلبی!

 

عطرهای شنل Chanel

به عبارتی‌طور که در نوشته ی علمی‌ای با تیتر \"شایسته ترین ادکلن های مردانه\" درخصوص بلو شنل توضیح دادیم، این مارک فرانسوی با عطرها و محصول ها خارق‌العاده‌اش توانسته رده والایی در صنعت عطرسازی فرانسه و دنیا پیدا نماید. شنل یا این که منزل مد شنل که شرکتی در فرانسه میباشد به اسم فرد لباس دوزی که مؤسس آن بود اسم‌گذاری شوید و در حال حاضر اسم آن در سراسر عالم به شنل یا این که کوکوشنل شناخته می شود.او‌لین فرآورده این موسسه در سال 1921 بانام Chanel N5 به بازار معرفی شد.

 

مارک ادکلن

 

رایحه ادکلن شنل کوکو دختر خانوم-کوکو شانل Chanel Coco Mademoiselle

عطری با بو شیرین و ملایم شبیه پباده سازی زیبای آن‌که شم لطافت را در مشتری القا می کند. زمانی اسم شنل بر گویش می آید، اسم کوکو دوشیزه-کوکو شانل به خوش‌نامی می درخشد. این بو مرتبه‌یک با نت آغازین پرتقال – ماندارین – شکوفه پرتقال – ترنج آغاز می‌گردد و در‌پی به نت‌های میانی میموس، گل یاس، گل رز ، یالانگ یالانگ و به نت آخرین لوبیا تونکا – نعناع هندی – اپوپوناکس – وانیل – خس خس – مشک ختم میشود.

 

برندهای ادکلن

 

 

 

معرفی یک سری کالا دیگر از ادکلن شنل که می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود.

 

ادکلن شانل Tendre حجم 100 میلی لیتر زنانه

ادکلن شانل Coco حجم 100 میلی لیتر زنانه

ادکلن شانل Coco Noir حجم 100 میلی لیترزنانه

 

 

برای مطالعه طولانی تر: برای ماندگاری اضافهِ عطر، چه طور ادکلن بزنیم؟

 

مارک ادکلن دیسکوارد Dsquared

این مارک با پباده سازی خاصش تلاش کرده اسم دیسکوارد که به معنای چوب میباشد، در کلیه عطرهایش نمایان گردد. این مارک باعرضه تولید ها متعدد توانسته لحاظ اکثری از جوان ها اهل ایران را به خوب جلب نماید.

 

شایسته ترین برند ادکلن

رایحه ادکلن دیسکوارد هی وود راکی مانتین وود He Wood Rocky Mountain Wood

ادکلن هی وود راکی مانتین وود یک کدام از تولیدات خوب وود به حساب میآید که ماندگاری بسیار نیکی نیز دارااست. ولی این رایحه گرم و تلخ بیش تر مطلوب فصول سرد می باشد و در ساختار عطر‌ای آن نت‌های عنبر ، مشک ، بخور خوشبو ، بنفشه ، سوسن ، فلفل سیاه ، خس خس ، سدر موجود است. از کالا دیگر این مارک میتوان به ادکلن دیسکورد پوشن بلو کادت Potion Blue Cadet مردانهنیز اشاره نمود.