سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت فی مابین اسپری بدن و عطر در چه چیزی است

 

خوشبوبودن یک اصل مهم در آراستگی ظاهری هر خانم و آقایی است. همین موضوع سبب ساز شده که افراد بسیاری به‌دنبال یافتن بهترین بو زنانه یا مردانه باشند. چنانچه وسواس زیادی برای تعیین رایحه دارید و همیشه بازار را برای خرید بهترین بو زنانه و مردانه زیرورو میکنید، بدون شکً به‌خوبی می‌دانید که در کنار انواع عطر‌ و ادکلن،‌ خوشبو‌ کننده های دیگری نیز مانند ادو پرفیوم، ادو تویلت، رایحه روغنی، اسپری بدن، مام ها، دئودورانت ها و … وجود دارند که هرکدام کاربرد متفاوتی با دیگری دارند. از آنجایی که اسپری بدن یا به اصطلاح بادی اسپلش و عطرها هواداران بیشتری دارا‌هستند، تصمیم داریم در پی به باز بینی تفاوت دربین رایحه و اسپری بدن بپردازیم. بعد از خواندن مقاله میتوانید تصمیم بگیرید که کدام متاع را بخرید. پس با ما یاور باشید.

بهترین عطر زنانه

تفاوت فی مابین اسپری بدن و عطر در چه چیزی است

اسپری بدن چیستبه افرادی که به‌دنبال خرید بهترین عطر زنانه هستند، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به اسپری های بدن هم داشته باشند. برای پی‌بردن به تفاوت دربین عطر و اسپری بدن لازم است ابتدا بدانیم که اسپری بدن چه محصولی است.

 

همان‌گونه که قطعاً در جریان هستید در دنیای بو ها، عطرها براساس تراکم دسته‌بندی میشوند. اسپری بدن تراکم بسیار کمتری نسبت به بو دارااست و یکی پر اسم و رسم‌ترین خوشبوکننده‌های بدن می باشد. از طرفی با اینکه اسپری‌های بدن بو ای دل‌پذیر ساخت مینمایند، دوام زیادی ندارند. به همین ادله در شرایطی که می خواهید در حین روز رایحه ای خوش داشته باشید، باید مسلماً اسپری بدن را یک‌سری بار استفاده کنید. اسپری بدن به‌نظر قیمت نیز نسبت به عطرها مقرون‌به‌صرفه‌تر می باشد؛ اما رایحه‌ ملایم‌تری هم دارد و بعید می دانیم هوا داران عطرهای سنگین و نافذ که در‌پی بهترین عطر زنانه می‌شوند را راضی نگه‌ دارد. اسپری بدن به‌لحاظ تراکم بسیار رقیق‌تر از عطرها بوده و وجود آب و الکل اضافه در این تولیدها، مراحل تبخیر ترکیبات آ‌ن‌ را سرعت می‌بخشد.

 

اسپری بدن را چگونه می بایست استفاده کرد

اسپری بدن را چه طور باید به کار گیری کردبعد از بازبینی تفاوت در میان رایحه و اسپری بدن نوبت به پی بردن نحوه استفاده از آن‌ها می‌رسد. اسپری بدن در کنار رایحه خوشی که داراست، برای آبرسانی پوست هم مؤثر است و همانند عطرها بهتر می باشد آن را مستقیم به‌ پوست تمیز خود بزنید. با این حساب بهترین زمان استعمال از اسپری بدن، وقتی است که از خزینه بیرون آمده‌اید. توجه داشته باشید که در‌حالتی که پوست خشک یا حساسی دارید،‌ قطعاً اسپری بدن یا بادی اسپلش خود را از برندهای کیفیت عالی و مرغوب گزینش کنید؛ چراکه ترکیبات این محصولات، درصد الکل بسیار کمی دارا‌هستند و میزان الکل موجود در ترکیبات اسپری بدن یا همان بادی اسپلش های بی‌کیفیت ممکن می باشد منجر تشدید خشکی پوستتان شود.

 

به خیال و خاطر داشته باشید اسپری بدن رایحه ای ملایم و دل‌نشین داراست و به کار گیری از آن احساس نه به شما می‌دهد، البته بوی آن به‌اندازه‌ای نیست که اطراف را عطرآگین کند و اطرافیان متوجه بو آن شوند. با این حساب پیشنها‌د می‌‌کنیم برای به یادماندنی شدن اضافه بوی آن، در کنار خرید اسپری بدن به فکر خرید بهترین عطر زنانه نیز باشید. با این حساب در طول روز 2 یا 3 بار اسپری بدن بزنید و برای به یادماندنی شدن بیشتر بوی آن، عطر بزنید تا رایحه خوش شما در تمام روز حفظ شود. اعتنا داشته باشید که هیچ گاه از اسپری بدن با عطر ای متفاوت نسبت به عطری که خریده‌اید به کار گیری نکنید؛ چراکه بو عطر را حاد می کند و از اسپری بدن نیز بوی خوشی به مشام نمی‌رسد.