سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت ادوتویلت و ادوپرفیوم

 

تفاوت ادوتویلت و ادوپرفیوم

تا به اکنون بدین نکته اعتنا نموده اید که چرا بوی بعضا عطرها با وجود یک توشه اسپری کردن تمام روز را دوام میاورند اما برخی دیگر خرقه شمارا تر میکنند، البته بوی آنان به رنج احساس می‌شود؟

بهترین عطر زنانه

یک کدام از مواقعی که دوام بو به آن متعلق میباشد، غلظت موادسازنده خالق میباشد. هرچه غلظت بو طولانی تر باشد، دوام آن بر پوست شما فراتر می رود. به بیان بی آلایش تفاوت میان ادوتویلت و ادوپرفیوم هم متعلق به غلظت مواد اول میباشد.

 

آیتم دیگری که در دوام بو تاثیرگذار میباشد، مواد اول به عمل برده گردیده در فرمولاسیون بو میباشد. مثلا موادسازنده شیرین در مقایسه با بقیه مواد، دوام رایحه را بالا میبرند.

 

و در انتها دوام یک بو یگانه برای اشخاص گوناگون یکسان وجود ندارد. گونه پوست شما نقش مهمی را در‌این موضوع ایفا میکند. هرچه رطوبت پوست فراتر باشد دوام رایحه نیز بیش تر می‌شود و بر عکس، هرچه پوست کم آب خیس باشد، دوام بو به مراتب تحت می‌آید.

 

عطرهای امروزی ترکیبی از آب، اتانول و عصاره های روغنی معطر میباشند. غلظت متعدد عصاره های روغنی در هر رایحه گزینش کننده گونه بو، دوام و ارزش آن است.

 

در‌صورتی‌که در پی عطری می‌باشید که با روحیات شما سازش داشته باشد، تعیین جور بو یکی موردها کلیدی و نخستین میباشد.

 

در لیست تحت دسته عطرها معین گردیده اند:

 

 

 

پرفیوم: این جور رایحه بالاترین غلظت روغن های معطر را داراست، تند و قدرتمند میباشد و دربردارنده 20 تا 30 درصد روغن معطر میباشد. چنین محصولی برای مناسبت های مختص استعمال می‌شود؛ نسبت به بقیه تولید ها ارزش بالاتری داراست و تمام روز بوی آن را شم خواهید کرد.

 

 

 

ادوپرفیوم: دسته رایجی از عطرها ادوپرفیوم میباشد که دربردارنده 15 تا 20 درصد روغن معطر می‌باشد؛ غلظت آن از ادوتویلت فراتر میباشد و معمولا در شب استعمال می‌شود. هرچه غلظت بو بالا می رود بها آن نیز اضافه میگردد و معمولا حجم آن کمتر میباشد. دوام این دسته رایحه حدود 6 ساعت میباشد.

 

 

 

ادوتویلت: دوست داستنی ترین گونه بو ادوتویلت میباشد با غلظتی میان 5 تا 15 درصد روغن معطر. در بین 3 تا 4 ساعت بر پوست دوام میاورد و برای به کارگیری روزمره و اطراف فعالیت مطلوب میباشد.

 

 

 

ادکلن: غلظت این مدل نسبت به سایر موردها زیر خیس میباشد و دربردارنده 2 تا 4 درصد روغن معطر است. اما عطر های ضعیف خیس با غلظت ذیل خیس هم وجود دارا‌هستند، مانند ادوفرش و اسپری تن با 1 تا 3 درصد غلظت. معمولا به طور رایج به عطرهای مردانه کلن میگویند ولی ادوکلن صرفا برای مردها وجود ندارد. حجم ادوکن بالا و بها پایینی دارااست و 1 تا 2 ساعت بر پوست دوام داراست.