سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادوپرفیوم ، ادوتویلت یا این که ادکلن ؟ کدام یک بهتر میباشد ؟

 

خیلی از تایم ها اتفاق افتاده میباشد که در تفاوت فی مابین بو و ادکلن ما‌نده ایم ، این که کدام یک را گزینش کنیم ، کدام یک بهتر میباشد ، ماندگاری بوی کدام یک اضافه میباشد و یا این که ابدا بالاتر از این ها در هنگام خرید بو خیلی اتفاق افتاده میباشد که با دو عبارت به اسم ادوپرفیوم و ادوتویلت عکس العمل کرده ایم ، فروشنده میگوید که عطرتان ادوپرفیوم میباشد و گران !!! درصورتی که می‌خواهید می‌توانید از مثال های ادوتویلت ما آزمون فرمایید . و هم چنان پاسخ این پرسش ها برایتان بی پاسخ ما‌نده میباشد .

بهترین عطر زنانه

البته بالاخره روزی باید جوابی برای سوال های خویش بیابید ، در صورتی امروز به عبارتی روز میباشد و شما قصد دارید که یک توشه برای مدام معنای این کلمه ها را برای خویش واضح سازید میتوانید با این مقاله از خبرنامه خبری ارشاکو مارا ملازمت و همراهی بفرمایید …

 

بو ها و ادکلن ها از یکسری ماده شیمیایی ساخته شده اند که هر یک به تنهایی دارنده خاصیت بویایی هستند و بو ی خاصی را ساخت می‌کنند. هر یک از عطرها با دقت به غلظت اسانس و جایگاه الکل به فعالیت رفته در ادغام شان تیتر های مختلفی به خویش می‌گیرند ، عناوینی هم زیرا ادکلن ، ادوتویلت و ادو پرفیوم .

 

 

ادوپرفیوم ، ادوتویلت یا این که ادکلن ؟ کدام یک بهتر میباشد ؟

ولی معنای این عنا وین چه میباشد و پی بردن معنی و معنی شان چه کمکی در خرید بو قادر است به ما بکند؟ فرق این عنوان ها صرفا در ترازو غلظت اسانس و سکو الکل به فعالیت رفته در ادغام آنها میباشد . این عبارت بدین مضمون‌ میباشد که هر چه قدر که غلظت عصاره روغنی یک بو اضافه باشد ، واحد سنجش ماندگاری آن بو نیز ارتقا خواهد یافت .

 

هم اکنون یک سوال مطرح می گردد و آن این که غلظت ماندگاری ادلکن ، ادوتویلت و ادوپرفیوم ها نسبت به همدیگر چه‌گونه میباشد ؟ خب ، این سیرتکامل می اقتدار بیان کرد که غلظت عصاره در ادوپرفیوم طولانی تر از ادوتویلت و در ادوتویلت ها اضافه از ادکلن ها است .

 

همین دستور نیز منجر تفاوت در هزینه این سه جور نسبت به یکدیگر شده‌است  و ادو پرفیوم ها اساسا گران خیس از دیگر عطرها هستند .

 

پس پس از این میتوانید در هنگام خرید درصورتی که درپی عطری با ماندگاری طولانی میگردید به ادوپرفیوم یا این که به اختصار (EDP ( و ادوتویلت یا این که به اختصار (EDT) بودن آن نیز دقت داشته باشید .