سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت بو ادکلن ، ادوپرفیوم، ادوتویلت و تسترها

 

خرید رایحه قادر است در شایسته ترین وضعیت حیران کننده و در بدترین شرایط غافلگیر کننده باشد. خیر صرفا نت های بالایی، میانی و زیرین بلکه کل کلاسهای بو وجود دارا‌هستند. پس از اینکه تصمیم گرفتید چه عطر می پسندید بایستی تصمیم دیگری بگیرید اینکه رایحه، ادوپرفیوم، ادوتویلت یا این که ادکلن بگیرید. بو ها در صورت های بو، ادوپرفیوم ، ادوتویلت و ادکلن یافت میگردند. دلیل اصلی تفاوت رایحه ادکلن ها غلظت ترکیبا معطر در یک حلال میباشد اینکه چه مقدار رایحه در ادغام فرمول میباشد. عطری که ماندگاری بیشتری روی پوست شما داشته باشد فرآورده گرانتری خواهد بود. درپی به تفاوت بو ادکلن و سایر با یکدیگر می‌پردازیم.

 

بهترین عطر زنانه

 

تفاوت بو ادکلن ، ادوپرفیوم، ادوتویلت و تسترها

بو

تفاوت رایحه ادکلن در‌این میباشد که تیتر عصاره عطرها نیز شناخته میشوند بیشترین غلظت را دارند و بدین استدلال گرانتر میباشند. عطرها دربرگیرنده 15 تا 30 درصد ترکیبات معطر می باشد. با دقت به مقدار زیاد ترکیبات معطر آن، هنگامی که روی پوست مالیده می‌گردد تصمیم به ماندگاری بیشتری دارا‌هستند و معمولا در بطرهای کوچک 1 اونسی یا این که کمتر فروخته میشوند.

 

ادوپرفیوم

ادوپرفیوم از حیث غلظت ترکیبات در جایگاه ی بعدی جای‌دارد و یکی‌از دوستداشتنی ترین خریدهای مشتریان به حساب آورده می شود. دارنده غلظت 10 تا 15 درصدی از ترکیبات معطر می‌باشد.

 

ادوتویلت

این مال فیزیکی از گزینش های دوستداشتنی و رایح به شمار می رود. از دید بها از بو و ادوپرفیوم ارزان خیس میباشد و ماندگاری کمتری روی پوست داراست. غلظت ترکیبات آروماتیک جان دار در ادوتویلت 5 تا 20 درصد میباشد.

 

راهنمای بدون نقص تشخیص رایحه اصل از تقلبیمشاهده

ادکلن

در واقع ادکلن یک اصطلاح همگانی میباشد که کلاسی از فرمول های بو را با غلظت معمول 2 تا 5 درصدی تمجید می‌کند. ادکلن ها برای مردان و زنان هر دو قابل دسترس می باشند. برخی اوقات تحت عنوان افترشیو نادرست گرفته میگردند که در واقع افترشیو فرمول دربردارنده مرطوب کننده ، ضدعفونی کننده و بو دارااست و علاوه بر این افترشیوها به طور ژل ، لوسیون و مایع وجود دارا هستند.

 

 

 

تسترها

تسترها نسبت به ورژن های اصلی بو دارنده تخفیف بیشتری می‌باشند و برای اشخاصی که نمی‌خواهند ورژن اصلی را بخرند مطلوب میباشد. تسترها 100 درصد دارای اعتبار، جدید میباشند. بهر اکنون از تسترها برای آزمایش عطرها در مغازه ها قرثر داده می گردند. آنان معمولا در باکس هایی به رنگ سپید و به طور کامل سیاه بسته بندی می گردند.

 

 

 

نکاتی برای یادآوری

برای هر عطری با غلظت بی تردید درب بطری را سفت ببندید و در جای کم آب و خنک محافظت نمایید. بدور از پنجره ها و فروغ بدون واسطه خورشید و گرما قرار داده شود تا ارتفاع قدمت آن ها ارتقا یابد. برای به چنگ آوردن حاصل بهتر بطری عطرها را بیرون از باکس قرار دهید. عطرها معمولا تا سه سال بعداز ایجاد مورخ انقضا دارا‌هستند.

 

دقت  مقاله تفاوت رایحه ادکلن در بخش تحریریه وبسایت ایرانوس تنظیم شده‌است؛ اسکن با ذکر مرجع بلا بازدارنده هست.