سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطرها را با اعتنا گزینش نمایید

طریق های متفاوت خوشبو کردن تن چه می باشد

بالاتر از پوست بروید:

بوی خوب بیش تر از صرفا اسپری کردن به بدنتان میباشد. علاقه را به سوئیت خویش، خرقه و ملافه پخش نمائید.برای انجام این عمل اسپری اتاقتان را بردارید و انجامش دهید.نحوه های مختلفی برای تولید پخش خوب رایحه؛از آن جا که اکثری از عطرها مشتمل بر الکل می باشند، از اسپری کردنشان به موهایتان اجتناب فرمائید.

 بهترین عطر زنانه

عطرها را با اعتنا گزینش نمایید :

سعی فرمائید تا رایحه و بوی مختص خویش را پیدا فرمائید.پاره ای وقت برای جستن بو هایی که شایسته ترین رایحه را روی پوست شما‌را می‌گذراند ، صرف فرمایید.تنها از یک دکان چیزی نپرسید و یک روز را برایش وقت بگذارید.شایسته ترین راه و روش برای درک کردن اینکه رایحه را دوست دارید یا این که خیر، این میباشد که یک مثال خانگی را بردارید، مقداری از آن به کارگیری فرمائید و بعد تصمیم بگیرید.

تن خوشبو

برای خوشبو کردن بدنمان چه کنیم

بر نقاط پالس دار تن اسپری نمایید:

جایی که شما رایحه را بر روی تن خویش اسپری می‌کنید، می تواند عملکردی بسیار مختلف داشته باشند.رایحه از ذیل به بالا ارتقاء پیدا مینمایند، به این ترتیب درصورتی که شما در کلیه نقاط نبض دار خویش مانند مچ پا، پشت زانو، قفسه سینه، و پشت گوش خویش اسپری نمائید، شما از رایحه و بوی بدون نقص آن به کارگیری نموده اید.اسپری مختص خیس و بالاتر از به کار گیری بر روی مچ دست میباشد.نقاط مهم دیگر نصیب پشت کمر، شکم، پشت شکم، پشت گردن و مچ پا میباشند.

خوشبو نگه داشتن تن

راههای برای داشتن تن خوشبو

روغن و کرم تن معطر را به جای کرم های معمول تعیین فرمائید:

 

لوسیون های سنتی تن میتوانند دربرگیرنده مواد افزودنی تصنعی و شیمیایی و همینطور مواد حفظ کننده ای باشد که می‌تواند عطرهای طبیعی را از میان ببرند.لایه ای از روغن تن عطر دار را به خویش بزنید و بعد هم می‌توانید عطری دیگر را پرورش بزنید. مشک ها مجموعاَ سبک می‌باشند و دارنده بو های فراوانی نیستند..