سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات عطر کرید اونتوس و نت های رایحه ی آن

همگی افراد به دنبال عطری خوشبو و یگانه بهترین عطر زنانه میباشند تا با اسپری آن به بدن شخصیت خویش را تبارک خیس نشان دهند . عطر کرید اونتوس یکی از شایسته ترین عطر های جانور در بازار هست که توسط برند معروف و سلطنتی کرید ساخته شده است و فرآورده مرز و بوم فرانسه می باشد . این عطر با اقتدار فوق العاده خود و نمایش ناهم خوانی و پارادوکس رایحه ای ماندگار و خوشبو را به یار دارد . این بو برای آقایان جوان و میانسال بسیار مطلوب می‌باشد و با بو ی شیک و کلاسیک خود جذابیت آنها را یک‌سری برابر می کند . این بو از عطر های گران بها دنیا می باشد و افراد شیک و یگانه از آن به کارگیری می نمایند . برای خرید کرید اونتوس و اطلاع از قیمت بو مردانه اونتوس می توانید از فروشگاه کرید اونتوس ما دیدن فرمایید و این رایحه را با اطمینان بدون نقص خریداری فرمائید .

 

بو

کرید اونتوس کرید اونتوس عطری می‌باشد که مضاعف هوشمندانه و کار کشته که می تواند حس خوبی به افراد منتقل کند و احساسات آن ها را ذیل تاثیر قرار دهد چون شم بویایی تاثیر اکثر ای بر روی احساسات دارااست و همچنین می تواند احساس شادابی، آرامش و ابهت را با خود به یاور داشته باشد . این بو در سال 2011 معرفی شد و به یاد رایحه ی فوق العاده اش هواداران بسیار زیادی در سراسر عالم پیدا کرد .

 

بو اونتوس مردانه دارنده رایحه ای خنک و تلخ هست و در بین جوانان طرف داران متعددی دارد و زیاد زمینه توجه خانم ها می باشد . برای تولید بو کرید اونتوس از شایسته ترین ترکیبات استفاده گردیده است و از زندگی عاشقانه ناپلئون بناپارت و معاش دراماتیک نزاع و صلح و دوستی او الهام گرفته گردیده است . دکان ما با فروش کرید اونتوس، عطری را به شما می دهد تا همانند امضای شخصیتان از بو ی بی نظیر آن استعمال فرمایید .

 

عکس

1

ویژگی ها

عطر کرید اونتوس و نت های رایحه ی آن بو کرید اونتوس دارای سه نت عطر ای ابتدایی، میانی و آخرین می باشد . رایحه ی نت ابتدایی این بو خنک و شیرین میباشد و ترکیبات آن مشتمل بر انگور فرنگی سیاه، ترنج، سیب و آناناس می باشد . عطر ی نت میانی آن ملایم و شیرین میباشد و ترکیبات آن شامل چوب درخت قان، یاس، نعنا هندی و رز می باشد . عطر ی نت آخری بو کرید اونتوس خنک و ملایم میباشد و ترکیبات آن شامل خزه درخت بلوط، مشک، وانیل و عنبر می باشد .

 

از

خصوصیات عطر کرید اونتوس می توان به موردها پایین اشاره کرد:

نوع:

ادوپرفیوم رایحه:

تلخ طبع:

خنک مجموعه

بویایی: مدیترانه ای میوه ای اندازه پراکندگی و ماندگاری عطر کرید اونتوس بسیار عالی می‌باشد و ماندگاری آن حدود 5 تا 8 ساعت می باشد .

 

عطر ی ادوپرفیوم کرید اونتوس دارای طبیعت خنک با طعمی شیرین می باشد که در گروه بویایی میوه ای قرار می گیرد و این عطر با پخش بوی فراوان عالی برای فصول گرما مطلوب است .

 

عکس

2

ارزش

عطر کرید اونتوس مردانه عطر کرید اونتوس نسبتاً در سراسر جهان بخشی از رایحه های گران بها می باشد و برای خرید اصل این رایحه می بایست به مغازه های لاکچری و مسئله اطمینان مراجعه کرد .

 

برای هر شخصی مضاعف اصلی است که از عطری خوشبو با ماندگاری بالا به کار گیری نماید . کرید اونتوس جزو آن جور از عطر هایی می باشد که با یک توشه آزمون آن دیگر نمی توانید آن را زمین بگذارید و رایحه دیگری به کار گیری کنید چون رایحه ی فوق العاده ی این رایحه شما و همه اطرافیانتان را مجذوب خودش می کند .

 

مغازه کرید اونتوس ما ارائه دهنده ی اشکال بو های فوق العاده ی برند کرید می باشد . برای اطلاع از بها رایحه کرید اونتوس می توانید از دکان ما دیدن فرمایید و این بو را با بهترین ارزش و با اطمینان بدون نقص تهیه فرمایید .