سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غلیظ ترین عصاره، بو یا این که perfume

 

غلیظ ترین عصاره، بو یا این که perfume اسم داراست با غلظتی فی مابین 40-15% خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین اکنون گرانترین دسته رایحه میباشد.

بهترین عطر زنانه 

 

و آنگاه به ترتیب، Eau de Perfume با غلظتی نزدیک به 15-7% متداول ترین مدل بو میباشد که ماندگاری قابل قبولی داراست و به گرانی بو هم وجود ندارد.

 

ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) نزدیک به 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی دارااست که ماندگاری متعددی هم ندارد و برای تمدید بوی آن بایستی یک سری توشه در حین روز از آن مصرف شود.

 

و انتها از کلیه ادوکلن (Eau de Cologne) میباشد که در واقع به عبارتی ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) میباشد، بویی ملایم داراست و ماندگاری اش نیز به به عبارتی اندازه میباشد.

 

در After Shave های منحصر آقایان کمترین مقدار عصاره روغنی بکار می رود به همین برهان دوام بویش از سایر نادر خیس میباشد.

 

چرا برخی از بوها نسبت به سایر ماندگاری بیشتری دارا هستند؟

 

 

 

 

 

افرادی که پوستی چرب دارا‌هستند معمولا بوی عطرشان نسبت به کسانی که پوست کم آب دارا‌هستند، ماندگاری بیشتری داراست. چون پوست چرب به صورت طبیعی مرطوب میباشد و رطوبت سبب ساز حفظ و ماندگاری بوی بو می گردد.

 

چه کنیم تا بوی عطرمان اضافه بماند؟ 

 

 

همانگونه که گفته شد ماندگاری بوی رایحه بسته به کم آب یا این که چرب بودن پوست، در اشخاص متعدد متعدد میباشد. در چهره قابلیت و امکان در حین روز، استعمال از بو خویش را تجدید فرمایید. متخصصین ایجاد تولید ها بهداشتی توصیه میکنند که بو را به پشت گوش ها و گردن خویش بزنید و مقدار مقداری را هم بر روی پوست بدنتان به کارگیری فرمایید. با این عمل بوی بو شما پخش میشود و سریع از میان نمی رود. یک اسپری کوچک روی موها سبب ساز می گردد بوی بو شما در تمام روز باقی بماند.