سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطرهای روغنی را به پشت آویز

 

10- قبلی از رایحه زدن، خزینه فرمائید . پوست در شرایطی‌که مرطوب باشد رایحه بیشتری جذب می‌کند . پس در‌صورتی‌که شب خزینه می‌کنید بدانید که در‌صورتی‌که رایحه بزنید به مقدار صبح ماندگاری نخواهد داشت . زیرا صبح، پوست تان کم آب میگردد .

 

 

بهترین عطر زنانه

11- به رایحه خویش اعتماد داشته باشید . با شیشه رایحه یا این که ادکلن را خالی نکنید . صرفا یکی‌از دو پاف از رایحه کافی ست . به مقدار پاره ای از آن مصرف نمائید . ولی به خاطر داشته باشید که پس از استفاده، قرار دریافت کردن در معرض آفتاب، باعث به کاهش بو می‌شود .

 

 

 

12- عطرهای روغنی را به پشت آویز گوشتان بزنید . ذره‌ای از رایحه را به پشت هر گوشتان بمالید و اذن دهید تا کم آب شود .

 

 

 

شایان

اعتنا آقایان

13- عطرتان را یک یا این که دو بار بر روی استخوان ترقوه ی خویش ذیل گردنتان اسپری فرمائید . شیشه ی عطرتان را از 18 سانتی‌متر دورتر نکنید .

 

 

 

14- عطر را به ران خویش اسپری نمائید . یک اسپری سریع به جلوی هر ران کافی میباشد . عطر ی آن در زمان روز ارتقاء پیدا می نماید .

 

 

 

15- عطرتان را به مچ دست خویش اسپری نمایید . شیشه ی آن را به مسافت ی 10 سانتی متر از مچ هر دستتان نگاه داشته و یک توشه اسپری نمایید .

 

 

 

خیلی ها فقط از یک گونه عطر به کارگیری می نمایند، این افراد می بایست بدانند با سپری شد زمانه، تن آن ها به بوی رایحه عادت کرده و دیگر آن جذابیت و شفافیت رایحه خالص را ندارد، پیشنهاد میشود از رایحه های متعدد و عطر های خنک و گرم به تناوب به کارگیری نمایند تا هم بدنشان به یک مدل عطر خو نگیرد و هم جذابیت عطرهای متعدد را تجربه نمایند . ولی عطرهای سنتی را هم می قدرت در برنامه گذاشت، تنوع جالبیست .