بو زنانه کریستال نوار

 

بو زنانه کریستال نوار ( کریستال نویر) از مارک ورساچه Versace Crystal Noir

بو زنانه کریستال نوار ( کریستال نویر) از مارک ورساچه Versace Crystal Noir که در سال 2004 به بازار آمد، عطر‌ای کیمیا و ملیح داراست. این بو ترکیبی از رایحه هل سبز، زنجبیل و فلفل می باشد که در قلب خویش بو یاسمن، بهارنارنج، گل صدتومانی و نارگیل را نهفته کرده‌می‌باشد و بر شالوده رایحه عنبر، مشک و چوب دمپایی ادغام شده است. طراحان این عطر در پی تولید بو‌ای مرموز و دیدنی برای یک زن اغواگر قشنگ بوده‌اند.

 بهترین عطر زنانه

 

 

cb7704_crystalnoir

 

 

 

واژه Noir (نوار) در گویش فرانسه به معنای سیاه میباشد. رایحه کریستال نوار که نسخه تیره رنگ بو پرطرفدار برایت کریستال مارک ورساچه هست، برای به کار گیری شبانه و مناسبت‌های یگانه و فصل گرم پباده سازی شده است. بو گل‌های گرمسیری به هم پا بو چاشنی‌های مخلوط گردیده‌در‌این بو خیر صرفا بوی آن را یگانه و فراموش‌نشدنی کرده‌هست، بلکه به آن شرایط شرقی، گرم و تندی بخشیده که در فصل سوزوسرما حسابی شمارا گرم میکند و معاشرت با شمارا به فعالیتی دلپذیر و دوست‌‌داشتنی تبدیل می نماید. این رایحه گرم و تند را برای آخرها فصل‌پاییز و دوران سوزوسرما سفارش میکنیم. برای خرید بو کریستال نوار (نویر) اینجا کلیک فرمایید.

 

.

 

.

 

رایحه زنانه کوکو نوار (کوکو نویر) از مارک شنل Chanel Coco Noir

بو زنانه کوکو نوار (کوکو نویر) از مارک شنل Chanel Coco Noir که در سال 2012 به بازار آمد، بو‌ای چوبی و شرقی دارااست. این رایحه ترکیبی از رایحه گریپ فروت و ترنج کالابریایی میباشد که در قلب خویش عطر گل رز، نرگس، برگ گل شمعدانی و یاسمن را مخفی کرده‌هست و بر شالوده بو دانه تونکا، چوب دمپایی، وانیل، نعناع هندی و مشک سپید ادغام شده است. شرکت شنل که از برگزیدگان و شیک‌ترین طراحان فشن و رایحه می باشد، این رایحه را با الهام از شب‌های زیبای ونیز پباده سازی کرده‌میباشد. این بو سکرآور و وسوسه‌انگیز زنانه برای میهمانی‌های مجلل و باشکوه و مناسبت‌های یگانه مطلوب میباشد.

 

 

 

cb7701_coconoir

 

عطر‌های گرم و بی‌نظیر درین رایحه به شکلی سحر‌آمیز با هم ادغام گردیده‌اند تا وسوسه‌انگیزترین عطر گرم و تلخ مطلوب برای مناسبت‌های مختص را در زمستان برای شما ایجادکنند. فقط نت‌های خنک این رایحه؛ گریپ فروت و ترنج در ادغام با انبوهی از نت‌های گرم گل‌های کم یاب و عطر‌های گرم و تند چوب‌های معطر، عطر پایانی گرم و تلخی را با واحد سنجش پراکندگی و ماندگاری زیاد ساخت کرده اند. دانه تونکا، چوب کفش تابستانی، وانیل و گل شمعدانی از جالب‌ترین و کیمیا‌ترین موادتشکیل دهنده تشکیل‌دهنده عطرها می‌باشند و عطرهای دربردارنده این موادتشکیل دهنده معمولا به علت ایجاد نادر و کلکسیونی، با ارزش بالاتری به فروش می‌رسند. برای خرید بو کوکونوار شنل اینجا کلیک فرمائید.