سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریق صحیح به کار بستن از رایحه

 

طریق صحیح به کار بستن از رایحه

 

خیلی ها می پندارند همین که رایحه را روی تن اسپری نمایند، عمل تمام هست! غلط نکنید. بو زدن آداب منحصر به خودش را دارااست، اما درصورتی که دلتان می‌خواهد ماندگاری عطرتان بیش تر شود و مرتبا بدون چاره به به کار گیری دوباره نباشید؛ رایحه را روی بخش های نبض دار تن اسپری نمایید آن هم خیر از مسافت خیلی نزدیک.

بهترین عطر زنانه

 

عطری که از مسافت نزدیک اسپری شود. روی یک نقطه عده می‌گردد و احتمال اینکه بوی آن به تلخی بزند زیاد می گردد مچ دست ها، گردن (در مواقعی ممکن میباشد سبب تولید آلرژی شود) و آرنج ها محل های اصلی اسپری شدن بو می باشند. دست تان را در مسافت 10 تا 15 سانتیمتری این نقاط بگیرید و به آرامی بو را اسپری فرمائید. در زمینه ی مچ دستان یک نکته را به خیال داشته باشید؛ پس از به کارگیری از بو، مچ ها را به هم نسایید؛ این عمل منجر وخیم شدن بوی عطرتان می گردد.

 

برخی ها بو را فقط روی گردن شان اسپری می نمایند ولی تنها به گردن اکتفا نکنید زیرا بخش متعددی از بوی عطرتان افزایشی خواهد رفت و کمرنگ میشود. مچ دست ها برای کامل شدن این پروژه عالی می‌باشد! یک خط مش دیدنی دیگر هم برای اینکه بوی خوشتان طولانی تر شود موجود است، مقدار مقداری از عطرتان را در هوا اسپری نمایید و به سمتش بروید، اینطوری بو روی تمام بدنتان خواهد جلسه. در صورتی عطرتان ماندگاری پاره ای دارااست و مثلا تا از منزل به ضیافت برسید پریده میباشد یا این که کمرنگ گردیده، خوب می‌باشد شیشه را به یار تان داشته باشید و زمانی نزدیک مقصد آیتم نظرتان شدید از عطرتان مجددا استعمال نمائید. این عمل بو را نو خیس نگه میدارد.

 

بو اصل

 

نسبت به خرید بو اصلف حساس باشید. عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروکار دارا هستند. در حالتی‌که رایحه شما نامرغوب باشد احتمال اینکه به بدنتان و حتی به دور و اطراف زیست صدمه بزند زیاد هست. این ایام زیاد به چشم میخورد که دستفروش ها عطرهایی را با شکلی مشابه عطرهای اصل می‌فروشند و متاسفانه توده ای هم این عطرها را می‌خرند.

 

خصوصی به تارنما های فروش رایحه آیتم نظرتان بزنید. با یک جستجوی معمولی متوجه خواهید شد که بها آن بو حدود چقدر می‌باشد. چطور ممکن می باشد به عبارتی بو را با یک دهم ارزش بفروشند و بگویند اصل هم می‌باشد؟ حتی درصورتی که گفتند به خیال و خاطر نداشتن باکس به ارزش تحت فروخته می‌شوند اعتقاد و باور نکنید؛ این عطرها تقلبی می‌باشند.

 

 

تشخیص رایحه اصلی از تقلبی

 

به چه شکل بو تقلبی را تشخیص دهید؟ عطرهای تقلبی معمولا شیشه های نامرغوب و کدری دارا‌هستند. چاپ روی شیشه و باکس معمولا کمرنگ و با مثال اصل آن مختلف میباشد و محتویات شیشه به نحوه عجیبی غیرعادی به حیث میاید (برای مثال خیلی پر رنگ می‌باشند). در صورتی در وب عکس مثال های اصل را مشاهده کنید به راحتی می‌توانید با مثال هایی که فروشنده ها به شما نشان می‌دهند مقایسه فرمائید و گزینش صحت داشته باشید.

 

در‌حالتی که بو شما تقلبی باشد میتواند علاوه بر پوست به ریه ها نیز جراحت بزند. علائمی مثل خارش گلو و بینی، عطسه، آبریزش بینی و سرفه قادر است نشان دهنده نقص‌ دار بودن عطرتان باشد. از طرف دیگر اشخاصی که حساسیت دارا هستند یا این که به بیماری ها و خطاها تنفسی مثل آسم مبتلا میباشند بایستی بسیار مراقب خودشان باشند.

 

1- بو را در نقاط نبض دار تن به کار گیری فرمائید نقاطی که جریان خون توانمند و پوست گرم خیس از سایر نقاط می‌باشد مانند مچ دست، پشت گوش، قفسه سینه، گردن، پشت زانوها و درون آرنج ها

 

 

2- بو را بصورت یکسری لایه استعمال نمائید تا ماندگاری آن ارتقا یابد.

 

3- بعداز 4-3 ساعت معمولا بایستی مجددا به خودتان رایحه بزنید.

 

4- رایحه را در هوای روبروی خویش اسپری کرده و از آن عبور نمائید. با این فعالیت رایحه بطور یکنواخت روی تن شما می نشیند.

 

5- هیچگاه رایحه را مستقیما روی جامه خویش به فعالیت نبرید چون ممکن میباشد تولید لک نماید.

 

6- هنگام خرید اذن دهید دست‌کم بو بمدت 10 دقیقه روی پوست شام باقی بماندو وقتی که بوی رایحه با بوی طبیعی تن شما آمیخته می‌شود ایجادی بوی متفاوتی خواهد کرد. با این فعالیت گزینش بهتری خواهید کرد. همینطور بیش تر از 3 بو را هم‌زمان آزمون نکنید زیرا بینی شما دیگر توان تشخیص نخواهد داشت.

 

گهگاه ممکن می باشد یک رایحه تقلبی شبیه اصل را با قیمت ارزان به شما عرضه نمایند و داعیه شود که به عبارتی رایحه اصلی می‌باشد. برای مثال طرف می‌گوید این را خودم وارد کرده ام و با قیمت ارزان خیس می دهم اما یادتان باشد نمی‌شود محاسبه پول 50 تومانی را 25 تومان خرید. شما یک کالا دربسته می‌خرید و درون آن را نمی‌بینید. تستر هم میباشد اما گهگاه ممکن می باشد تستر اصل را به شما نشان بدهند و کالایی که میخرید تقلبی باشد.

 

به صورت کلی شایسته ترین نحوه برای تشخیص رایحه تقلبی و اصل این هست که از کنار خیابان یا این که دکان هایی که نمی شناسید خرید نکنید. زمانی شما دکان را بشناسید با خیال و خاطر شل خرید میکنید و نیاز به تشخیص وجود ندارد. بایستی فروشگاه را بشناسید و مطمئن باشید مغازه معتبری می‌باشد. نمی توانیم بگوییم از کجا میتوانید بفهمید عطری که می‌خرید اصل می باشد البته می‌گوییم از کجا می‌توانید بخرید؛ دکان های دارای اعتبار و دیرین که سالیان درین عمل بوده اند.