سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پونی اند بلاش بهره از مارک جو مالون Peony & Blush Suede

 

مجدد به مارک تام فورد رسیدیم البته این توشه اود وود قرار هست دل شما و اطرافیانتان را چیره شود. با بو چوب عود، کفش تابستانی و کهربا، گرمی این رایحه را در مشامتان احساس می‏‌فرمایید. شک وتردید نکنید که با تعیین این بو یکی‌از شایسته ترین‏‌های دنیای بو و ادکلن را گزینش کرده‌‏اید‏. این رایحه هم با شیشه تیره‏‌رنگش شمارا به حافظه اصالت «تام‏ فورد» می‌‏اندازد. اما در صورتی قصد خرید چنین عطری را دارید می بایست به هزینه‌ای که می پردازید هم تصور کنید زیرا بها بالای آن ممکن میباشد شما‌را منصرف نماید.

 

بهترین عطر زنانه

 

7-پونی اند بلاش بهره از مارک جو مالون Peony & Blush Suede

Peony & Blush Suede

 

در‌حالتی که می‏‌خواهید عطری داشته باشید که اطرافیانتان از روی فضولی اسم آن را از شما بپرسند، سراغ این بو بروید. بوی خوش میخک با سیب سرخ و پونه مخلوط اعجاب‏‌انگیزی می باشد که برای این رایحه گرم مطلوب فصل زمستان، گزینش گردیده‌‏اند. بو یاسمن هم به امداد آن ها آمده هست تا بو‌‏ای لطیف و ملایم را به ارمغان آورد. پس در صورتیکه برای فصل‌زمستان عطرهای تلخ را می‌پسندید، در ادامه مورد‌های دیگر بروید.

 

 

 

8- بو زنانه گرم بلک اپیوم Black Opium‌) Yves Saint Laurent)

Black Opium (Yves Saint Lauren

 

به دنیای بو راک اند رول خوش آمدید! بلک اپیوم زنانه مطلوب خانم‌‏هایی می باشد که به موسیقی راک عشق و علاقه دارا هستند. بوی قهوه این بو آن را برای کادو دادن به خانم‏‌های اسپرت هم مطلوب می‌‏نماید. بوی فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی با مخلوط قهوه و یاسمن، همینطور بوی رایحه چوب سرو، همه در یک شیشه سفت و خوشگل به شما با ارزش بودن این رایحه را گوشزد می‏‌نمایند. شاید با دیدن شیشه این رایحه به خاطر سنگ‏‌های گرانیتی بیفتید که اسم بلک اپیوم فی مابین آن عرض اندام می‌‏نماید.

 

 

 

10-رایحه زنانه گرم بربری بریت شیر Burberry Brit Sheer

Burberry Brit Sheer

 

شرکت باربِری سال 2007 این بو ملایم و شیرین را ایجاد و برای آن از ادغام برگ آناناس، پرتقال ماندارین و پرتقال یوزو به کار گرفت. اما به اینها عطر شکوفه‏‌های گلابی، هلو، مشک سپید و چوب‏‌های معطر هم خاطر نشان نمود. این رایحه که مطلوب فصول سرد سال می باشد با رایحه میوه‏‌های تابستانی عجین گردیده و شمارا به خرید ترغیب می‏‌نماید. همینطور ماندگاری این بو مطلوب تحلیل شده‌است و پراکندگی پاره ای دارااست.

 

 

 

10- بو زنانه گرم آسام هندی Assam Of India

Assam Of India

 

صد رد صد شما هم با دیدن شیشه بو به خاطر هندوستان می‌‏افتید. مارک Berdoues طرح معمولی و دوست‏‌داشتنی فیل‏‌های رنگی را برای شیشه آن تعیین کرده که آن را دخترانه و خواستنی می‏‌نماید که ولی علامت خلاقیت این مارک در معرفی محصولش می‌باشد. بو چای، چوب کفش تابستانی و مرکبات از آن بو‌‏ای یگانه ساخته و مطلوب فصل‌زمستان نموده است. جنیفر ریلی این رایحه را در سال 2015 ایجاد نموده است و شمارا به حافظه وقار یک خواب ریلکس می‌‏اندازد.

 

حرف نهایی

ذوق وسلیقه شما در گزینش یک بو کلام نخستین را در انتخاب میزند و سپس دارایی‌ای را که برای خرید کنار نهاده‌اید، در حیث بگیرید. به خیال داشته باشید که ماندگاری بو، مسئله مهمی هست که قطعا بایستی به آن اعتنا فرمائید و درنهایت این شمایید که تعیین می کنید در هر فصل چه عطری بزنید.