سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر عطری شامل 3 ادغام متفاوت است

هر

عطری شامل 3 ادغام متفاوت است:

بو پایه (TOP NOTE): رایحه پایه، رایحه ای می‌باشد که پس از یکسری دقیقه از به کار گیری عطر حس می گردد . رایحه اولیه همان احساس اولیه از بوی رایحه می باشد، به همین خاطر در فروش بو تاثیر بسزایی داراست . ترکیباتی که در این تراز دخیل می باشند بوی تند و تازه ای داشته و شدیدا فرارو گریز می باشند و به سرعت تبخیر می گردند . مدت زمان ماندگاری این عطر 15 تا 120 دقیقه هست .

بهترین عطر زنانه

بو ثانویه(MIDDLE NOTE): رایحه ثانویه زمانی که بو ابتدایی از دربین می رود صریح می گردد . رایحه ثانوی بدنه حساس رایحه را تشکیل می دهد و بعنوان ملایم کننده بوی تند اولیه بکار می رود . عطر این تراز چیزی حدود 30 دقیقه تا 5 ساعت آن‌گاه از استفاده رایحه حس می گردد .

 

عطر پایانی(BASE NOTE): بو آخرین بو وقتی که عطر اساس و ثانویه از در بین می روند، صریح می شود . ترکیبات این تیم معمولا اثبات کننده می باشند . بو این تراز قبل از 30 دقیقه از به کار گیری عطر احساس نخواهد شد و به عبارتی بویی می باشد که در نهایت برای شما از رایحه می ماند . این عطر 2 تا بیش از 8 ساعت ماندگاری داراست .

 

 

عطرها روی تن های مختلف، تاثیرات متفاوتی را بر جای خواهند گذاشت . این که عطری روی تن دور و بری ها تان بوی خیر دارد، برهان بر این نمی‌باشد که روی تن شما هم همان تاثیر را می گذارد . بدین ترتیب بهتر هست که هنگام خرید عطر، خودتان آن را آزمایش فرمایید .

 

عطرها

را کجا نگه داریم؟

 

مکانی که عطرتان را در آنجا محافظت می کنید، می تواند روی بوی آن تاثیر متعددی بگذارد، بدین ترتیب بایستی در مورد جای محافظت آن احتیاط واجب را به خرج دهید . به عنوان نمونه نگهداری عطر در مکان هایی که تغییر و تحول ناگهانی دما دارند، می تواند آن را به سرعت تجزیه کند . روشنایی خورشید هم همین تاثیر را می گذارد . براین اساس از قرار دادن شیشه عطرتان در مکان هایی با دمای متغیر و در مقابل فروغ بی واسطه خورشید، خودداری نمائید .

بخش اعظم

بخوانید: 15 نکته برای ماندگاری اکثر بو روی لباس

اگر می خواهید که عطرتان دوام بالایی داشته باشد، آن را در مکانی سرد، کم آب و تاریک قرار دهید، به عنوان نمونه گنجه جامه هایتان می تواند مکان مناسبی برای این عمل باشد .

چه

میزان از بو به کار گیری کنیم؟ پس از این که بو مسئله عشق و علاقه خود را پیدا کردید، بایستی خط مش استعمال صحیح از آن را بدانید . برخی ها در مصرف رایحه صرفه جویی می نمایند و صرفا به یک اسپری راضی می شوند، در حالی که این اندازه آنقدر اندک است که هیچکس متوجه آن نخواهد شد . افراط در این فعالیت نیز درست نمی باشد زیرا ممکن است که رایحه شدید عطرتان، توی ذوق و سلیقه دیگر افراد بزند . به همین دلیل می بایست میزان درست استفاده از آن را بدانید . در واقع میزان استعمال از آن به نوع عطرتان بستگی دارااست . به عنوان نمونه برای عطرهای سبک می بایست مقدار بیشتری(حدود 4 تا 6 اسپری) نسبت به عطرهای سنگین وزن و تند(2 تا 3 اسپری)، مصرف نمود .