سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رایحه مردانه ای که زنان را جذب مینماید!!

 

کلیه اشخاص دوست دارا‌هستند مدام بوی عطرشان یگانه و گوناگون خیس از سایر باشد. همانگونه که شما هم میدانید یک بو را نمی توانید برای همگی فصل ها و مناسبت ها استعمال فرمایید. اما با این هم اکنون در‌این نوشته‌ی علمی عطرهایی را به شما معرفی می کنیم که می‌توانید در تمامی مکانها، مجالس و فصل ها از آن به کار گیری نمایید.

بهترین عطر زنانه

لیست شایسته ترین بو زنانه که در هر فصل و هر مجلسی می‌توانید به کارگیری نمایید!!

کلیه دوست دارن یه بو خوشبو مختص خودشون توی کمددیواری داشته باشن زیرا عطرها به نوعی متشخص ها تفکیک ناپذیر هستن. استدلال این که حال حاضر شما اینجا هستی و داری این مطلبو میخونی هم همینه. بوی عطری که شما میدی فارغ از این که حرفی به زبون بیاد میتونه نشانگر شخصیت درونی شما باشه. قبل از تمام این ها هرگز نمیتونید عطری که تابستونا به کار گیری میکنید برای زمستون هم به کارگیری نمایید یا این که بو شب رو هنگام روز هم بزنید. عطرهایی که در مناسبت های خاصشون به کار گیری میکنید ماهر بودن شما رو نشون میده. ولی یک سری استثناء هم درین ارتباط وجود داره. عطرهایی هستن که میتونید سوای هیچ نگرانی تو هر فصل و هر مناسبتی به کارگیری فرمایید. برای این که تا حدودی موعظه تون کرده باشم این یک‌سری مثال بو رو معرفی کردم که امیدوارم دوست داشته باشید.

عطرهایی که معرفی کردم رو برای هر مناسبتی می تونید به کارگیری فرمایید. در ضیافت، دفتر کار، تعطیلات یا این که مناسبت های مختص.

 

 

بیش تر بدانید : 10 رایحه مردانه ای که زنان را جذب می‌نماید!!

 

 

شایسته ترین رایحه زنانه : بو زنانه لانکوم La Vie Est Belle By Lancome

 

شایسته ترین رایحه زنانه : بو زنانه لانکوم La Vie Est Belle By Lancome

 

این بو دیدنی قادر است به کاربر خویش شیک بودن و جذابیت بدهد. لانکوم شایسته ترین تعیین برای مصرف روزمره هست. روز خویش را با این رایحه استارت نمائید و چشم به راه اتفاقات خیر که مستحقش می‌باشید در باقی روز باشید.

 

اسانس اول : انگور خارجی، گلابی

اسانس میانی : شکوفه پرتقال، جاسمین

اسانس اساس : بادام سوخته، دانه تونکا، نعناع هندی، وانیل

 

 

 

شایسته ترین رایحه زنانه : شالیمار گرلین Shalimar Guerlain

 

شایسته ترین بو زنانه : شالیمار گرلین Shalimar Guerlain

 

شالیمار یکی عطرهایی هست که محدوده هنگامی ندارد و هر قطره آن عطری احساسی و مدهوش کننده دارااست. ممکن وجود ندارد این بو را بزنید و دیگر افراد جذب شما نشوند.

 

اسانس اول : ترنج

اسانس میانی : زنبق، اوپوپوناکس

اسانس مبنا : وانیل

 

 

 

شایسته ترین رایحه زنانه : پیور پویزن دیور pure poison dior

 

شایسته ترین رایحه زنانه : پیور پویزن دیور pure poison dior

 

در دنیای عطرها پیور پویزن به بو شب مشهور میباشد. این رایحه به مشام هر کس رسد لبخند را به لبانش می نشاند. پس این بو را هیچوقت در میهمانی های شبانه فراموش نکنید.

 

اسانس اول : ترنج، جاسمین

اسانس میانی : شکوفه پرتقال، نارنگی، بوته یاسمن

اسانس شالوده : چوب کفش تابستانی، کهربا

 

 

 

شایسته ترین بو زنانه : شی آلفرد سونگ Shi from Alfred Sung

 

شایسته ترین رایحه زنانه : شی آلفرد سونگ Shi from Alfred Sung

 

این بو برای مناسبت های احساسی و عاشقانه تاسیس شده است. با رایحه شی هم ظاهر زنانگی را محافظت مینماید و هم جذابیت را در خانم ها بالا میبرد. دیدگاهی که خیلی از خانوم ها نسبت بدین رایحه دارا هستند این میباشد که ممکن وجود ندارد با این بو دور و بری ها مجذوب و عاشق شما نشوند.

 

اسانس اول : برگ انجیر، شکوفه های نیلوفر آبی رنگ

اسانس میانی : شکوفه پرتقال، نارنگی و بوته یاسمن

اسانس مبنا: مشک و برگ درخت غان