گزینش بو مطلوب

 

گزینش بو مطلوب، بالاتر از گزینش مارک میباشد. عطری مطلوب ماست که متشخص ما سازگار باشد یا این که بهتر بگوییم، عطری که به کارگیری میکنیم، کامل شدن‌کننده‌ی کاراکترمان میباشد. برخی ترجیح میدهند یک رایحه را مدام به کارگیری نمایند و آن را اصطلاحا امضای خویش قرار دهند، بعضا دیگر بنابر درحال حاضر‌و‌هوای آن لحظه، رایحه خویش را تعیین و روزشان را ابتدا می‌نمایند. در شرایطی‌که از شایسته ترین ساعت، پوشاک و کفش هم استعمال نمایید، سوای یک رایحه مطلوب، پوشش شما بدون نقص نمیشود؛ همینطور یک رایحه خوب تا حد متعددی خود باوری را بالا میبرد. ولی بو خوب به معنای رایحه لاکچری وجود ندارد، منظورمان عطری هست که با پوشش و ظواهر شما هم‌خوانی داشته باشد و علاوه‌بر خودتان دور و بری ها هم از آن لذت ببرند. در صورتی‌که شما یک رایحه (حتی بسیار لوکس) بخرید و در هر موقعیتی از آن استعمال فرمایید، احتمالا بازخوردهای منفی از دور‌وبری ها اخذ میکنید و همین قضیه سبب ساز دلسردی شما میگردد یا این که ممکن می‌باشد بو‌ی آن برای شما تکراری و خسته‌کننده شود؛ پس در صورتیکه از آن گونه کسانی میباشید که میخواهند یک رایحه تحت عنوان امضای خویش داشته باشند، بهتر می‌باشد در گزینش آن، توجه متعددی به خرج دهید.

بهترین عطر زنانه

البته میان انبوهی از عطرها و برندها کدامیک مطلوب ماست؟ گرم یا این که خنک؟ تلخ یا این که شیرین؟ چوبی، گلی یا این که مرکباتی؟

 

درین راهنمای خرید قصد داریم شمارا در وصال به رایحه مطلوب ملازمت و همراهی کنیم.

 

o.47926

 

پوشش و شرایط

گزینش رایحه مطلوب تا حد متعددی به شیوه‌ی پوشش و شرایط ما مربوط می شود.

 

عطری که با کت و شلوار برای یک گردهمایی‌ی کاری و قانونی هماهنگ می‌باشد، با عطری که برای یک دورهمی از صمیم قلب در یک شب سرد و برفی، یا این که یک گردش گروهی با تی‌شرت و شلوار جین، مطلوب میباشد خیلی تفاوت دارااست یا این که عطری که برای دفتر کار یا این که کلاس درس تعیین می کنید، نباید به قدری سنگین و کارکشته باشد که دور و بری ها را آزار دهد؛ همینطور برای میهمانی یا این که جشن و پایکوبی عطری مطلوب هست که انرژی‌بخش باشد و اقتدار پخش نیکی داشته باشد.