سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرمای فصل تابستان را می قدرت با لذت بیشتری گذران

 

گرمای فصل تابستان را می قدرت با لذت بیشتری گذراند، تنها کافی هست از نکاتی که به انتقال شم خنکی امداد می نماید، باخبر باشیم. تا قبل از این از جامه های مطلوب فصل‌تابستان حرف گفتیم، در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم به عطرهایی که مطلوب فصل تابستان میباشند بپردازیم.

بهترین عطر زنانه

عطر و عطر قادر است رمانتیک از گرما و یا این که سوز‌و‌سرما را منتقل نماید. عطرهایی مطلوب فصل تابستان می باشند که شم خنکی را منتقل نمایند. عطرهایی با عطر های سرد و خنک و ملایم که معمولا بو ای از مرکبات، گل، چوب و یا این که میوه های فصل، مطلوب فصل تابستان میباشند و در مقابل عطرهای شیرین و گرم برای فصل تابستان مطلوب نیستند و برای فصول سرد کاربرد بیشتری دارا‌هستند.

 

رنگ شیشه بو، بی رابطه با مدل بو بو وجود ندارد. در اضافه مورد ها، عطرهایی با رنگ ملایم، عطر ای لطیف و ملایم دارا‌هستند. این دستور می‌تواند راهنمای نیکی برای گزینش بو مطلوب فصول گرم باشد. با کلیه این ها به دنبال به پر اسم و رسم ترین و دوست داستنی ترین عطرهای تابستانی می‌پردازیم:

 

رایحه light & blue از مارک D & G

یکی عطرهایی که محبوبیت متعددی فی مابین زنان خصوصا در فصل‌تابستان دارااست، این رایحه هست. نت آغازین این بو، سیب سبز، سدر و لیمو میباشد نت میانی به سمت گل های رز و یاس می رود و نت آخری عنبر و سدر هست.

 

رایحه Happy Heart از مارک Clinique

از سایر عطرهای پر اسم و رسم مطلوب فصل‌تابستان می شود به happy heart اشاره نمود. این رایحه به جهت به کار گیری زیاد از گل ها، حس تازگی و خوشحالی را به ارمغان می‌آورد. نت آغازین ترکیبی از پرتقال و خیار و برگ انگور میباشد و نت میانی ترکیبی از هویج و سنبل هست و نت آخرین با عطر های چوب خاتمه مییابد.

 

رایحه Dior Addict از مارک Dior

از عطرهای بسیار خوش عطر و ملایم و سبک می شود به این بو اشاره نمود. گونه بو به طوری می‌باشد که تلفیقی از حس وقار و لطافت را برایتان به ارمغان میاورد. نت آغازین این رایحه ترنج، پرتقال و وانیل هست، نت میانی ترکیبی از گل های مریم، یاسمن، زنبق میباشد و در غایت نت آخری ترکیبی از عطر چوب ها هست.

 

رایحه LEAU 2 از مارک Kenzo

این بو بسیار خنک میباشد و در عین حالا، به جهت ترکیباتش عطر ای شیرین نیز داراست. نت آغازین این رایحه ترکیبی از هلو و لیمو میاشدف نت میانی به سمت گل های رز و لوتوس و فریزیا می رود و نت آخری با رایحه چوب سدر خاتمه مییابد.

 

عطرهای فصل تابستان، معمولا ماندگاری کمتری نسبت به عطرهای گرم و شیرین دارا‌هستند، ولی طرز هایی موجود هست که‌این بو ها دوام بیشتری روی پوستتان داشته باشند. در نوشته‌ی علمی بعدی به راهکارهایی که ماندگاری بو را روی پوستتان بیش تر می‌نماید، خوا‌هیم پرداخت.