سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه عطری برای پاییز توصیه می شود

 

Hermes L’Ambre des Merveilles

 

مارک هرمس همواره جزو شایسته ترین های دنیای بو بوده و یکی‌از مهم ترین عارضه ها آن حضور عطاری قادر و ماهر بنام \"ژان کلود النا\" در مجموعه عطرسازی آن می باشد. بو معرفی گردیده یک کدام از کارای درخور دقت و بسیار عالی این عطرساز بوده که عطر ای معمولی ولی کیفیت بالا و دیدنی را بر شالوده کهربا ارائه داده میباشد.

 بهترین عطر زنانه

بو ابتدایی رایحه با بوی گرم و نصفه شیرین کهربا شروع می شود که حسی تلخ و مقداری صمغی از لادن نیز بهمراه دارااست. با گذر زمانه شیرینی کهربا متعادلتر گردیده و حالتی وانیلی، خامه ای و دلچسب پیدا می‌نماید در حالیکه همچنان تلخی ضعیفی نیز در دور‌نما بهمراه داراست.

 

پخش عطر و ماندگاری این بو بسیار مطلوب بوده و هم بصورت قانونی و هم روزمره میتوان از آن به کار گرفت.

 

 

 

Dolce & Gabbana The One

 

دولچه گبانا د وان عطری می باشد پیچیده، خوشبو و بسیار امروزی و متعادل که سمبلی از شایسته ترین عطرهای این مارک می باشد.

 

عطر ابتدایی بو با بوی گرم و شیرین و مقداری تلخ کهربا شروع می شود که احساس میوه ای دلپذیری هلو و لیچی نیز ملازمت اش می کنند. با سپری شد روزگار عطر میوه ای ملایمتر گردیده و کهربا از حالتی تلخ و صمغی به حالتی شیرین، وانیلی و خامه ای تغییر تحول پیدا می کند. در نصیب میانی و شالوده بو ملایم و دلپذیری از گلهای یاس و سوسن نیز به عده دیگر روایح بیش تر می گردند تا ترکیبی شیرین، دلچسب، میوه ای و گلدار صورت بگیرد.

 

دولچه گبانا د وان پخش رایحه و ماندگاری قابل قبولی دارااست و استعمال از آن بصورت روزمره پیشنهاد میشود.

 

 

 

Armaf Oros Fleur

 

اوروس فلور شاید چندان در میان خانمها شناخته گردیده نباشد ولی عطر دلپذیر و بسیار خوشبوی آن عطری درخور اعتنا از آن ساخته می‌باشد.

 

بو ابتدایی رایحه با بوی ترش و شیرین میوه ای نتایج از مخلوط مرکبات و انگور خارجی آغاز می شود که آبدار، جدید و خوشبو بوده و حسی گلدار و ملایم از گلهای ابریشم و یلانگ یلانگ نیز در کنارشان استشمام می گردد. در پی احساس ترش و شیرین میوه ای به سمت شیرین و وانیلی سوق پیدا می نماید و بو ملایم گلها نیز قویتر گردیده و بو گلی بسیار خوشبو و دلپذیری را در کنار وانیل و میوه ها بوجود می‌آورند.

 

اوروس فلور پخش عطر و ماندگاری قابل قبولی داراست و براحتی در همه موقعیتها قابل استعمال می‌باشد.

 

 

 

Jean Paul Gaultier Classique

 

ژان پل گوتیه به به کارگیری از شیشه هایی ساختار شکن و یگانه آوازه داراست. کلاسیک زنانه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شیشه ای متعدد و مختص را بمصرف کننده ارائه می‌دهد که برای جمع ای دیدنی و قشنگ و برای توده ای دیگر زشت و نامتعارف می باشد. البته نکته اصلی و مهم ترین چیز رایحه درون شیشه هست که بسیار خوشبو، شیک و زنانه و دوست داشتنی هست.

 

بو ابتدایی بو با بویی شاداب، منزه و یه خرده صابونی از شکوفه های پرتقال شروع میشود که حضور گلهای یلانگ یلانگ و رز حالتی ابریشمی و پودری بوجود آورده و شیرینی ملایم و متعادلی از وانیل در کنارشان جذابینی فراوان را ساخت می کند. با گذر زمانه شکوفه های پرتقال قویتر و وانیل نیز گرمتر و شیرینتر می شود که مخلوط حاصله معمولی، پاک، پودری، شکیل و بسیار جالب و دلپذیر میباشد.

 

ژان پل گوتیه کلاسیک پخش عطر و ماندگاری بالایی داراست و تعیین بینظیری برای مصرف بصورت روزمره و حتی قانونی است.

 

 

 

Yves Saint Laurent Cinema

 

ایو سن لورن سینما جزو شیک ترین و شایسته ترین عطرهای این مارک است که ترکیبی تلخ و شیرین و دیدنی از وانیل و بادام را ارائه داده می باشد.

 

عطر ابتدایی بو با بو شیرین، خامه ای و دلچسب وانیل شروع میشود که حضور نارنگی در کنارش حسی نصفه شاداب، آبدار و مرکباتی را بوجود می‌آورد و بو ضعیفی از گلها نیز با این دو مخلوط شده‌است تا زنانه خیس و جذابترش کنند. با گذر روزگار بنزوئین و بادام به رایحه طولانی تر می شوند که ترکیبی تلخ و شیرین، گرم و مقداری چوبی را بوجود میاورند درحالیکه رایحه دلپذیر مرکبات و گلها همچنان در دور‌نما قابل استشمام می باشند.