سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مورخ انقضای رایحه، آیا بو قدمت اثر گذار داراست؟

 

مورخ انقضای رایحه، آیا بو قدمت اثر گذار داراست؟

معمولا مورخ انقضای رایحه ها روی جلد بو مندرج و لازم می باشد تا هنگام خرید بدین مسئله توجه فرمایید و از بو هایی با سال ساخت نو خیس استعمال فرمائید . البته نکته قابل توجه خیس اینکه به کار گیری از عطرهای منقضی گردیده میتواند رایحه و بوی نامطبوع، سوزش پوستی یا این که در موردها شدید، برخورد آلرژیک تولید نماید. از هنگامی که عطری ساخت می‌گردد معمولا قدمت مفیدی در میان سه عدد پنج سال را دارااست.  قدمت موثر نیز می‌تواند با اعتنا به کیفیت کالا تغییر و تحول نماید.بو فاسد گردیده ممکن می‌باشد  بویی مانند سرکه تولید نماید، یا این که غلظت بو و بوی اصلی ممکن می‌باشد محو شود. رنگ بو نیز ممکن میباشد تغییر‌و تحول نماید، گرچه بستگی به رنگ مایع اصلی، رنگ شیشه دربردارنده آن و طرز ذخیره آن هم بستگی داراست.

بهترین عطر زنانه

توصیه تالیف کننده: خرید رایحه مردانه بلو شنل

 

چه طور بو مطلوب گزینش و خرید کنیم؟

همان گونه که در صدر گفته شد عطرها در چهار سطح با غلظت گوناگون قرار میگیرند که قبلی از گزینش و خرید آن نیاز می‌باشد تا با آنان آشنا گردید. با ارتقاء غلظت، بها نیز اضافه می‌شود. به صورت معمول، ادکلن یا این که بو با غلظت بالا بوی حاذق خیس دارا هستند و بازه دوران ماندگاری زیاد خیس میشوند. بعضا اشخاص شم می‌نمایند که بها فراتر قیمت بیشتری دارااست ، اما مدام این مورد صدق ندارد البته معمولا عطرهای با ارزش فراتر ماندگاری بیشتری دارا هستند. توجه نمائید که بسته به گونه به کارگیری، از عطری با غلظت مطلوب استعمال نمایید. بطور نمونه در هنگام گفتگو شغلی از ادو تویلت به کار گیری نمائید. غلظت این ادوپرفیوم اذن میدهد تا‌هنگامیکه شما به گفتمان شغلی رفته اید، یک دنباله تحت عنوان خاطره ای حزن انگیز از شما بر جای بماند. این دستور به شما یاری خواهد کرد که در قبال بقیه اشخاصی که مراجعه کرده اند چیره گردید . جهت خرید بو اورجینال از تمام برندهای دارای اعتبار عالم برروی پیوند روبرو کلیک فرمایید: خرید بو

 

سفارش تالیف کننده: 17 عطر دوست داستنی از نگاه سلبریتی ها

 

آزمایش، قبلی از خرید رایحه

پوست ما کد منحصربه‌فرد به شخصی از هورمون ها و فرومون هایی دارااست که بسته به شیمی تن ما می‌تواند بوی رایحه را تغییر‌و تحول دهد، به همین علت می‌باشد که شما ممکن می باشد یک جور بو را بر روی دو شخص به دو رخ گوناگون استشمام فرمائید. بهتر  هست قبلی از خرید بو، مقدار یه خرده از رایحه را بر روی مچ دست خویش اسپری نمائید، چندین لحظه معطل بمانید و آن‌گاه بوی پوست را ببویید و بعد مبادرت به خرید بو مطلوب خویش فرمائید.

 

 

 

معرفی روستا رایحه برتر در عالم

هم اکنون که با گونه های گوناگون بو آشنا شدید به معرفی آبادی رایحه برتر و پرطرفدار سال  می‌پردازیم :

 

جورجیو آرمانی

آزارو

بربری

بولگاری

شانل

کالوین کلین

اسکادا

استی لادر

هوگو باس

پلیس

توده بندی 

 

باتوجه به اهمیت به کار گیری از از این ماده خوش عطر در معاش روزانه درین نوشته‌ی علمی به بازنگری جامعی در این زمینه پرداختیم و به معرفی اشکال بو، غلظت و طرز صحیح و اصولی در گزینش و خرید رایحه پرداختیم. امیدوارم با تلاوت این نوشته‌علمی آموزشی و با رعایت نکات بیان شده در تعیین رایحه با اطمینان به تعیین این عطر های دل انگیز بپردازید.