طرز تنظیم بو میوه با به کار گیری از عصاره میوهها

 

از رایحه ساخته شده با دست خویش لذت ببرید: درحال حاضر رایحه شما فراهم می‌باشد و می توانید از آن به کار گیری نمائید البته به خیال داشته باشید که روغن‌های مرکبات پوست را نسبت به فروغ خورشید بسیار حساس می نمایند و بهتر می باشد از آن ها روی نصیب‌هایی از پوست استعمال شود که در معرض تابش فروغ خورشید قرار نمی‌گیرند. در حالتی که برای او‌لین توشه هست که از روغن‌های معطر به کارگیری میکنید بی تردید پیشین از به عمل بردن رایحه مقداری از آن را روی پوست خویش آزمایش فرمایید و در صورتی‌که شاهد قرمزی و تورم و خارش بودید از آن به کار گیری نکنید. استعمال از این رایحه برای خانم‌های حامله و کودک ها پیشنهاد نمیشود.

 

 بهترین عطر زنانه

 

طرز تنظیم بو میوه با به کار گیری از عصاره میوه‌ها

به کارگیری از میوه‌های طبیعی شایسته ترین و دیدنی‌ترین خط مش برای ایجاد رایحه می باشد. در‌این نحوه شما از هر گونه میوه‌ای می توانید به کارگیری فرمائید و عصاره طبیعی متبوع خویش را بگیرید. آن‌گاه با این عصاره رایحه میوه دلخواه خویش را بسازید و گزینه به کار گیری قرار دهید. برای تولید رایحه بدین طرز شما بایستی قدم‌های پایین را دنبال فرمائید:

 

عصاره میوه بسازید: در‌این نحوه شما نخست بایستی عصاره میوه متبوع خویش را بسازید. برای این عمل میتوانید از میوه‌های نو، یخ زده یا این که کم آب گردیده به کار گیری نمایید، استعمال از هر مدل میوه‌ای در‌این شیوه ممکن می‌باشد. در آغاز یک کاسه دردار گزینش فرمائید و دوسوم آن را با میوه‌های خرد گردیده لبریز نمایید، سایر پیاله را با الکل لبریز نمائید و این کاسه را در یک فضای خنک و بدون‌نور و کم آب قرار دهید. هر یک سری روز یک توشه کاسه را جنبش دهید و این عمل را به زمان شش هفته ادامه دهید تا عصاره میوه مهیا شود. بعد از شش هفته، این ترکیب را از صافی رد نمائید، عصاره میوه شما مهیا هست.

 

 

 

عصاره میوه را با روغن‌های معطر ترکیب فرمائید: در یک کاسه کوچک سه قطره از عصاره میوه متبوع خویش را به یار سه نقره روغن نارنگی، سه قطره روغن لیمو و سه قطره روغن دانه انگور بریزید و با هم ترکیب نمایید. در صورتی بو قدرتمند‌تری میخواهید میتوانید از روغن وانیل هم در‌این مخلوط به کار گیری فرمایید. در فیس رغبت میتوانید مقدار عصاره میوه را به جای سه قطره، چهار یا این که پنج قطره بریزید تا بوی میوه دلخواه شما در رایحه، کار کشته‌خیس باشد.

 

 

 

روغن حمل کننده را به آن طولانی تر فرمائید: سایر پیاله را با روغن حمل کننده لبریز فرمائید و آن را در مشت بچرخانید و جنبش دهید تا به طور کامل ترکیب شود. در چهره رغبت میتوانید به جای روغن حمل کننده از الکل یا این که سرکه و یا این که الکل ایزوپروپیل هم به کارگیری فرمائید.

 

از رایحه میوه ساخته شده با دست خویش لذت ببرید: حالا رایحه شما قابل به کار گیری می‌باشد و می توانید آن را روی مچ دست یا این که پشت گوش خویش بزنید. شما میتوانید نسبت مواد جان دار درین رایحه را به دلخواه خویش تغییر تحول دهید و بو دست‌ساز دلخواه خویش را داشته باشید.