سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطرهای ملایم

 

عطرهای ملایم

 

کسانی که عطرهای ملایم را گزینش می‌کنند خودخواه نیستند. آن‌ها اسرارآمیزند و با گاز و سادگی میتوانید نظرشان را جلب فرمائید. روزشان با اعتنا به رفتار و قبیله می‌تواند خوب یا این که بد باشد. این اشخاص به آسانی مسائل اتفاق افتاده را فراموش میکنند. زود عصبانی می‌شوند و برخی اوقات به کوچک ترین چیزها هم اعتراض دارا‌هستند. آن‌ها بیش تر دنبال فردی می‌باشند که قابل اعتماد باشد. این اشخاص در میان عزیزان دوست داستنی اند و اعتماد تمامی را جلب مینمایند.

بهترین عطر زنانه

عطرهای خنک

 

دوست داران عطرهای خنک دارنده غروری مثبت می‌باشند؛ به گونه ای که مدام میتوانند صاحب خانه باشکوهی برای دوستان عزیز باشند. به مشقت میتواند احساس برتری جویی خویش بر دیگرافراد را در دست گرفتن نمایند. آن‌ها انرژی خویش را بیهوده تلف نمیکنند و از همین رو، یک سازمان دهنده خوب و حاذق محسوب می گردند که به راحتی می‌توانند وظایف و اعمال خویش را راز و سامان دهند. این اشخاص معمولا طوری خلق و خوی می‌نمایند که انگار مساله مهمی در ذهن خویش دارا‌هستند و در عملکرد اند آن را حل نمایند. گه گاه هم شم مبهمی به آن ها دست میدهد که انگار از چیزی نگران اند.

 

عطرهای تلخ

 

این اشخاص هدف ای توانمند برای انجام هر کاری دارا هستند، ولی تغییر و تحول در معاش را نمی پسندند. هنگامی که تصمیم گرفتند، روی تصمیمشان تا بازه زمانی ها سماجت میکنند. فعال و ورزشکارند. برای دیگرافراد نقص‌ میباشد که به آنان نزدیک شوند. وقتی که متوجه می گردند نمی توانند به چیزی که می‌خواهند دست پیدا نمایند، به آسانی تسلیم نشده و آن را رها نمیکنند. وقتی که امور مطابق میل آن‌ها انجام نمی‌شود، ممکن هست اخم نمایند، اما عصبانی نمی‌شوند. خویشتن داری و حوصله از صفات ذاتی این اشخاص میباشد و به جهت همین مختصات میباشد که شغل های خویش را معمولا ریلکس انجام داده و تا پایان پای آن می ایستند.