سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرحله اولیه: گزینش رایحه و ادکلن

 

بو خوش از دوست داشتنی های هر انسانی هست که با تحریک احساس بویایی حس خیر به ما بخشیده و حتی خاطراتی را در ذهن مان زنده می‌نماید.

بهترین عطر زنانه

آدم از دیرباز به‌دنبال نحوه هایی برای خوشبو کردن تن خویش به عارضه ها متعدد از پاراگراف ارتقاء جذابیت، رفع بوی بد تن و داشتن شم بهتر بوده و برای این عمل از روغن ها و اسانس گیاهان و گل ها و میوه ها و … به کارگیری می نموده است.

 

امروزه نیز صنعت رایحه و ادکلن سازی با توکل بر همین نیاز و عشق بشر ها به بوی خوش مبادرت به ساخت بو های متعدد برای سلایق مختلف نموده و اکثری از ما اگرچه برای حضور در اماکن همگانی یا این که اطراف فعالیت و علم آموزی از بو های ملایم صرفا برای رفع بوی بد عرق به کارگیری می‌کنیم البته در وضعیت های مختص همچون مراسم ها ممکن میباشد در پی بو مختص با بو کار کشته خیس باشیم.

 

آیا می دانستید استعمال از رایحه و ادکلن نحوه و روند و تکنیک های منحصر به فرد به خودش را دارااست که با توکل بر آن می اقتدار ماندگاری و اثر بو را ارتقاء بخشید؟

 

در صورتیکه جواب شما بدین سوال منفی میباشد پس احتمالا متوجه گردیده اید که اکثری مواقع با وجود صرف مخارج بالا جهت خرید بو یا این که ادکلن بو و ماندگاری عطرتان از ادکلن به مراتب ارزان تری که دوست تان به کار گیری می‌نماید کمتر بوده میباشد!

 

علت آن بسیار بی آلایش میباشد! دوست تان از تکنیک های معمولی ولی مهمی به کارگیری مینماید که شما از آن بی خبر می‌باشید.

 

برای استعمال با صرفه از بو دلخواه خویش و ارتقاء ماندگاری و قدمت آن سفارش می‌کنیم درپی مقاله با کوکا یار و همدم گردید تا با نکات و فوت‌و‌فن های به کار گیری از رایحه و ادکلن آشنا گردیده و در رابطه شایسته ترین طریق های بو زدن طولانی تر بدانیم.

 

مرحله اولیه: گزینش رایحه و ادکلن

1. نت های بالا و زیر رایحه

هنگام خرید بو و ادکلن وقت کافی در حیث بگیرید و صرفا به اندیشه خرید چیزی برای خوشبو کردن تن نباشید بلکه پیشین از هر چیز در‌پی بو دلخواه خویش بوده و به نت های بالا و ذیل بو دقت فرمائید.

 

نت های بالای رایحه در واقع عطر های تند و تیزی می‌باشند که به عبارتی در آغاز که بطری بو را نزدیک بینی خویش می‌برید بوی آن را شم میکنید که معمولا مشتمل بر بو گیاهان، میوه ها و مرکبات بوده و خیلی سریع از در بین می رود.

 

در‌صورتی‌که فقط با دقت به نت بالای بو مبادرت به خرید آن فرمایید احتمالا در آینده پشیمان خواهید شد چون عطر ای که در طولانی بازه زمانی از بو یا این که ادکلن روی خرقه و تن باقی میماند در واقع به نت های زیر بو متعلق میباشد. براین اساس می بایست به نت های تحت هم دقت داشته باشید.

 

نت های ذیل کلاً دربرگیرنده عطر های طبیعی و چوب می‌باشند که ماندگاری بیشتری داشته و برای احساس کردن آن می بایست اندکی از بو را به پشت مچ دست خویش اسپری کرده، 20 دقیقه در انتظار بمانید و آن را مجدد رایحه نمایید چون ظواهر شدن این نت ها مقطع هنگامی ارتفاع می‌کشد.