سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور روغنهای معطر درست کنیم؟

 

.

 

4- وقت آزاد و قابل قبولی را به تصحیح کردن روغن اختصاص دهید. وقتی که مشغله‌ای نداشته و اعضاء خانواده عمل خاصی با شما ندارند تا با این عمل وقار یافته، از عمل خویش لذت ببرید. میتوانید از مصاحبت و امداد شخصی دیگر سود ببرید.

بهترین عطر زنانه

5- شیشه‌های کوچک، درپوش و همه وسایل را شسته و کم آب فرمایید. در‌صورتی‌که که می خواهید مقدار متعددی از یک گونه روغن تهیه و تنظیم فرمایید، از یک شیشه پهناور برای ادغام به کارگیری فرمائید.

 

6- مقدار ادغام‌ها بستگی به حیث شما دارااست. البته 40 تا 50 قطره روغن ضروری در 100 میلی‌لیتر روغن حمل کننده مطلوب میباشد. در صورتی‌که از گیاهان کم آب یا این که نو به کار گیری ‌میکنید، روغن می بایست روی آنان‌را به طور کامل بپوشاند. هرچه به مقدار گیاهان بیشتر میکنید، بایستی از مقدار روغن بیش‌تری به کارگیری کنید.

 

7- بعداز افزودن روغن به معطرکننده یا این که گیاه و ویتامینE ، کاسه را خوب حرکت دهید تا ادغام خوب جا بیفتد.

در شرایطی که از روغن ضروری به کارگیری کرده‌اید، صرفا بعداز تعدادی روز معطر خواهد شد. در حالتی‌که از گیاه یا این که صیفی جات استعمال کرده‌اید، آنها را دستکم 14 روز در جایی گرم تاریک بی واسطه خورشید قرار دهید.

 

8- برای بیرون کردن گیاهان، روغن را صاف فرمائید. زیرا با وجود قشنگ بودن آن ها باطن روغن و حتی استعمال از ویتامینE تحت عنوان حافظ به خودی خویش ترش خواهند شد.

 

9- از یک صافی خوب و قابل انعطاف به کارگیری نمائید. پارچه پنیر برای این عمل مطلوب میباشد. اگرچه یه خرده روغن به آن خواهد چسبید و پاره ای از زحمت‌تان درین مرحله به هدر خواهد رفت. صافی را درون یک قیف بگذارید تا خارج نریزد.

 

10- در هر مناسبتی میتوانید روغن‌های معطر را کادو دهید. کافیست شیشه آن را تزیین فرمائید و همدم با شمعی خوشگل یا این که یک بسته شکلات به طور کادویی یگانه درآورید. یا این که گونه های گوناگون آن را برای داشتن بو‌ای همواره خوش، برای خویش نگه دارید.