سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرمول نخستین 15 % تا 30 % روغن اسانس

 

از فرمول نخستین 15 % تا 30 % روغن اسانس،  70 % تا 80 % الکل خالص، مانند ودکا و 5 درصد آب مقطر و یا این که آب‌معدنی برای ساخت رایحه به کار گیری فرمایید . روغن اسانس را می قدرت با روغن معطر به قیمت خوب‌خیس جایگزین کرد . ولی روغن‌های معطر طبیعی نیستند و رایحه طبیعی ندارند . روغن اسانس را می شود به راحتی دکان ها و عطاری خریداری کرد. بو خویش را در یک کاسه شیشه‌ای و یا این که پیاله پلاستیکی محافظت نمائید .پیاله اسپری از دکان  بخرید یا این که از پیاله ادکلن های دیرین استعمال نمایید.

بهترین عطر زنانه

 

اعتنا داشته باشید که شما بایستی با روغن‌ها بازی نمایید تا بوی بدون نقص ساخت شود . برای آغاز، همت فرمائید یک چهارم فنجان ودکا را با 5 قطره از بو و یا این که روغن اسانس انتخابی خویش ادغام فرمائید . بسته بدین که چقدر بو قدرتمند میخواهید، اذن دهید ادغام به زمان 48 ساعت  تا یک ماه بماند .هر چه طولانی تر دوام بیاورد،کارکشته‌خیس خواهد بود . بعداز روزگار رقم خورده، 2 قاشق سوپ خوری ( 29.6 میلی‌لیتر ) آب رقیق را بیش تر فرمائید . در حالتی که بو  بیشتراز حد توانمند میباشد ، میتوانید آب بیشتری به آن بیشتر نمایید تا بوی متبوع خویش را به دست آورید . برای اینکه عطر را ماندگارتر شود یک قاشق سوپ خوری گلیسیرین را به ادغام بو بیش تر نمائید . گلیسیرین مایع خنثی ، بی‌رنگ و غلیظ میباشد . زمانی به آب و الکل بیشتر میگردد، مایع باقی میماند و به دیگر اجزای تشکیل‌دهنده یاری می‌نماید که سریع‌خیس و بهتر حل شوند .

 

 

به خودتان یاداوری فرمایید که زمانی مهیا می باشید استارت به مخلوط روغن‌های اسانس  بو بکنید که کاملا منحصربه‌فرد میباشد ،شعور نمائید که سه یادداشت متفاوت در روغن معطر موجود هست . او‌لین یادداشت‌های شالوده میباشد که اضافه روی پوست شما باقی خواهد ماند . یادداشت‌های شالوده دربرگیرنده روغن مانند وانیل ، دارچین و چوب دمپایی می‌باشند . دومی یادداشت، یادداشت‌های میانی میباشد که برای مدتی به آن بیش تر میشود ، ولی خیر به اندازه یادداشت‌های مبنا . این روغن‌ها دربرگیرنده لیمو – علف ، شمعدانی، neroli و ylang   می شوند . آخری یادداشت ،یادداشت های بالا می باشند که زمانی رایحه اسپری میگردد بوی خوشی میدهد. یادداشت‌های بالا به اندازه نکات دیگر باقی نمی مانند، البته به صورت قابل‌توجهی به بو بیش تر می نمایند . نکات بالا مشتمل بر روغن‌ها ، سنبل ،گل رز، اسطوخودوس و ترنج می‌باشند . هنگام تولید رایحه در آغاز اسانس مبنا را بیشتر نمایید و آن‌گاه اسانس وسط  و در پایان اسانس بالایی را مخلوط فرمایید.