سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهبرد تصحیح کردن خوشبو کننده های طبیعی خانگی

 

راهبرد تصحیح کردن خوشبو کننده های طبیعی خانگی

میان حیوان‌ها خانگی، طفل ها و معاش روزمره منزل ها اکثر زمان ها بوی خیس و طراوت نمی‌دهند. خوشبو کننده های تصنعی اکثر اوقات دارنده محلولی می‌باشند که اضافه بوی سم می دهند. اینجانب اکثر وقت ها از سه شیوه برای تطهیر هوای باطن منزل خودمان به کار گیری می کنم، ولی همینطور به کارگیری از خوشبو کننده های طبیعی هوا را به جهت بوی طراوت و وسوسه انگیزشان دوست دارم.

 بهترین عطر زنانه

چه گونه خوشبوکننده های هوای طبیعی در هم اکنون و هوا تاثیر میگذارند

بوها چه طبیعی باشند و چه نباشند بر شیمی تن و مغز ما تاثیر میگذارند. زمانی که چیزی استشمام می‌گردد مولکول ها وارد آمیگدالا؛ بخشی از مغز که احساسات را در اختیار گرفتن می‌کنند، می شوند، (به همین ادله میباشد که استشمام بوی کلوچه محلی ما‌را حافظه خاطرات قدیم می اندازد). از آن‌جا که این مولکول ها دارنده دستیابی بی واسطه به فرضی می‌باشند مهم میباشد که مراقب چیزی که استشمام میکنید باشید.

 

عطرهای تصنعی و مصنوعی شاید بوی خیر و خوبی بدهند البته معایبی را نیز به‌دنبال دارا هستند. کنسول دفاعی منابع ملی 14 خوشبو کننده هوا را گزینه تست قرار اعطا کرد و اخذ که اضافه مواد شیمیایی جان دار در آن موجب عدم توازن هورمونی، بروز نقص در به دنیاآمدن یا این که ایرادات ایجاد مثل می‌شوند.

 

استشمام رایحه ها از طرفی بر ذهن و اکنون و هوای ما به نحوی مثبت تاثیر می‌گذارند. عطرهایی همانند اسطوخودوس و خس خس آهسته کننده می‌باشند در حالی که روغن مرکبات سبب ساز بهبود درحال حاضر و هوا میگردد.

 

چرا تمام خوشبو کننده های هوای خانگی شبیه می‌باشند

هنگام خریداری کردن خوشبو کننده طبیعی و خانگی هوا مهم میباشد که‌این ادغام دارنده توازن و تعادل باشد. عطرهای تصنعی به مواد شیمیایی تصنعی و مصنوعی به مراد تولید عطری که به یادماندنی باشد بیش تر میگردند و عطرها متأسفانه به جهت ماهیت فرارو گریز بودنشان زود بخار می شوند.

 

برای نزاع با این زمینه عطرهایی هایی تحت عنوان روغن نت ‌مبنا‌ گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند. مواد تشکیل دهنده ی آن ها سنگین ترند و رایحه آن‌ها به دوران طولانی تری باقی می ماند و به اثبات کردن نت های فراتر از اساس امداد میکند.

 

این راهبرد های خانگی خوشبو کننده هوا از ترکیبی با نت های مبنا، میانی و بالا برای تولید عطری که توان ماندگاری بیشتری داشته باشد به کارگیری میکنند. آن ها هنوز نیز به اندازه همتایان تصنعی و مصنوعی خودشان ماندگاری ندارند، البته دارنده مزیت های فیزیکی میباشند و سبب میشوند منزل بوی بسیار خیر و خوبی بدهد.

 

 راهبرد های خوشبو کننده های خانگی

یک بو ممکن میباشد برای یک نفر خوب باشد و برای دیگری نه. در اینجا چهار راهبرد خوشبو کننده طبیعی هوا آورده شده‌است، آن ها بی آلایش میباشند و تصحیح کردن آن ها نیز آنقدر معمولی میباشد که می توانید در صورتی‌که به مذاق تان خوش نیامد آن را تغییر تحول دهید.

 

خوشبو کننده هوا با بوی مرکبات

این ترکیی مشتمل بر عطرهای لیمویی و پرتقالی می‌باشد. بو شیرین پرتقال خیر صرفا سبب بهبود حالا و هوا میشود بلکه دارنده مشخصه ضد قارچی قدرتمند می‌باشد. لیمو نیز دارنده مشخصه ضد ویروسی و آنتی باکتریال میباشد و لیمو همینطور با ارتقا واحد سنجش هوشیاری و نادر کردن احساسات عصبی موجب بهبود اکنون و هوا می گردد، از طرفی زنجبیل به تحریک ذهن به سیرتکامل‌ای مثبت امداد می‌نماید و برای التیام افسردگی گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد.

 

 مواد تشکیل دهنده خوشبو کننده

 25 قطره اسانس پرتقال (یا این که پرتقال وحشی)

25 قطره بو لیمو

25 قطره بو زنجبیل

2 قاشق سوپ خوری الکل

یک شیشه اسپری 200 سی سی

آب مقطر

 

 

 

همچنین بخوانید :   چه‌طور کم عقل سلامت و خانواده ایی بشاش داشته باشیم

 

 

 

خوشبوکننده هوایی با عطر گل

بو گل موجب ساخت متانت میگردد و سبب ساز کاهش احساسات عصبی می شود. اسطوخودوس نیز به جهت قابلیت و امکان‌های خوب کردن جراحت معروف هست، ولی به مساوات در کاهش استرس و حزن نیز دستی دارااست. گل شمعدانی نیز دارنده خواص تطهیر میباشد و آنتی باکتریال، ضد ویروسی و ضد قارچی می‌باشد.

 

درخت ایلنگ نت شالوده زمینی از این خوشبو کننده طبیعی میباشد و اکثر زمان ها برای کاهش هراس و استرس به کارگیری می‌شود.

 

 مواد تشکیل دهنده

25 قطره اسانس اسطوخودوس

25 قطره اسانس شمعدانی

5 قطره بو ایلنگ

2 قاشق سوپ خوری الکل

شیشه اسپری 200 سی سی

آب مقطر