پکیج عطرهای متفاوت

 

سراغ ست‌ها بروید

 

صد رد صد شما هم پکیج‌ عطرهای متفاوت را به یاروهمدم لوسیونشان چشم‌اید. به کار گیری از لوسیون به عبارتی عطری که خریده‌اید، به نحوه عجیبی ماندگاری عطرتان را بالا می برد و سبب ساز می شود بو خوشتان تا ساعات به خیر باقی بماند. بدین ترتیب با مقداری هزینه اضافه برای خرید یک ست به جای بو تک، ماندگاری بیش تر عطرتان را تضمین نمایید.

بهترین عطر زنانه

نقاط صحیح را تعیین فرمایید

 

بعضا‌ها به غلط فکر‌می‌کنند استعمال از بو روی خرقه عمل صدق میباشد؛ در ‌حالی‌که در‌حالتی که کسی دوست داراست با ورودش به هر مجلسی بو خوشش هم به مشام همگی رسد، می بایست بو را روی نقاطی از تن بزند که ترجیحا نبض دارا‌هستند. به همین برهان سفارش می‌گردد رایحه روی مچ دست، گردن و پشت گوش‌ها اسپری شود. حتی برخی از اشخاصی که حساس‌خیس می‌باشند ممکن میباشد رایحه را به پشت زانوهایشان یا این که پشت قوزک‌ها بزنند تا بوی تند آن در ساعت‌های نخستین اذیتشان نکند. به مردان نیز سفارش می شود عطرشان را روی ران‌ها اسپری نمایند تا اضافه بماند. اسپری نکردن رایحه از مسافت نزدیک روی پوست منجر پخش شدن آن روی تن می گردد و ماندگاری بیشتری به آن می دهد. در شرایطی‌که عطرتان را از مسافت نزدیک اسپری نمائید احتمال تلخ به حیث وصال بوی آن هم بیش تر خواهد شد.

 

روی موها اسپری کنم؟

 

ممکن میباشد شنیده باشید اسپری کردن رایحه روی موی، منجر بالا رفتن ماندگاری آن و باقی ماندن بوی خوشش برای ساعت‌های بیشتری می شود؛ ولی حقیقت این میباشد که به کارگیری از بو روی موها پیشنهاد نمی شود. دلیلش هم معمولا به الکل و مواد شیمیایی جانور در عطرها برمی‌گردد. خبر خوب اینکه در شرایطی که دوست دارید موهایتان بوی خوشی بدهند دو راه و روش پیش رو دارید: یا این که سراغ پکیج عطری بروید که مشتمل بر «رایحه گیسو» یا این که Hair Mist هم می باشد یا این که اینکه یک بو مو غیر وابسته از یک مارک دارای اعتبار تنظیم فرمائید. وجود بو گیسو، لوسیون و بو در کنار هم و در یک ست، ماندگاری بیشتری به رایحه شما کادو میکند.