سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 ادکلن زنانه از مارک کارتیه

 

مطلقا مارک کارتیه را میشناسید، یک مارک گران‌قیمت و گرانقیمت که به ایجاد بو و ادکلن، جواهرات و ساعت مچی میپردازد. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به معرفی 7 ادکلن زنانه از این مارک بپردازیم.

 

 

 

با مارک کارتیه بیش تر آشنا گردید

مارک کارتیه یک شرکت آفریننده جواهرات، رایحه و ادکلن و تولیدها مد و فشن میباشد که در سال 1847 در پاریس شالوده گذاری شده‌است. این مارک اکنون به کمپانی مامان ریشمون متعلق میباشد. بد وجود ندارد این نکات دیدنی راجع‌به مارک کارتیه را بدانید.

بهترین عطر زنانه

اولی ساعت مچی مردانه بوسیله این مارک در سال 1904 پباده سازی شد، پیش از این ساعت مچی تنها منحصر به فرد بانوان بود.

آلفرد کارتیه او‌لین جواهر سازی بود که از فلز پلاتینیوم برای ایجاد جواهر به کار گرفت.

گرانقیمت ترین حراجی جواهر وابسته به مارک کارتیه میباشد که بیشتراز 30 میلیون دلار به تاراج گذارده شد.

در سال 2016 میلادی این مارک با ارزشی بیش تر از 10 میلیارد دلار در موضع 58 ام برندهای مطرح دنیا قرار گرفت.

 

 

7 ادکلن زنانه از مارک کارتیه

در‌صورتی‌که به تامل خرید یک ادکلن زنانه می‌باشید، ما در‌این بخش به معرفی 7 ادکلن زنانه گرانقیمت با ماندگاری طولانی از مارک کارتیه می پردازیم. با ما یاور باشید تا این عطرهای رویایی را بشناسید.

 

 

 

1- رایحه زنانه عود و ماسک

این ادکلن اولی توشه در سال 2014 وارد بازار شده‌است. با بو شرقی و تندی که داراست شایسته ترین گزینش برای میهمانی‌های شبانه در فصول سرد سال مطلوب میباشد. این جنس بی‌نظیر که در ترکیبات خویش صرفا مشک و عود را دارد در کالکشن عود کارتیر بی سابقه و استثنایی بوده و سبک اختصاصی به خویش را داراست.

 

 

 

 

 

2- بو زنانه لا‌به‌لا پندر

این ادکلن زنانه در سال 2014 وارد بازار شده‌است. این جنس همینطور سمبلی از آزادی بانوی مستقلی میباشد که بسیار بشاش و سرکشانه معاش می‌نماید. مخلوط میوه ای آن با بو شیرینی از  میوه‌های کم آب گردیده و توت خارجی ابتدا گردیده که در قلب به بدن بی‌نظیر و جادویی گل یاسمن رسیده و در غایت به عطر ی گل سنگ و مشک ختم میگردد.