سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای تولید رایحه در منزل عطار گردید!

 

طریق تولید بو در منزل

شاید به نظرتان ساختن عطری که به ذوق وسلیقه خودتان باشد در خانه فعالیت خیلی مشقت باشد، برای مثال برای هدیه دادن به یک دوست عزیز می‌توانید خودتان در منزل برای وی رایحه بسازید و از اینکه ساخته شده با دست خودتان میباشد به خودتان ببالید. عطری که در منزل صحیح می کنید با به کار گیری از گل ها و میوه های خوشبو تنظیم میگردد که تعیین آن‌ها به ذوق شما بستگی داراست.

 

بهترین عطر زنانه

 

می بایست با اشکال نوتز ها یا این که به عبارتی بوی بو آشنا باشید تا بتوانید ترکیبی برای خویش تعیین فرمایید، یادتان باشد مسلما بایستی سه نوتز را با هم ادغام فرمائید. نوتزها به سه مدل تقسیم می‌شوند 1- نوتز مبنا 2- نوتز میانی 3- نوتز ابتدایی که در صد خاصی از آنان‌را بایستی آیتم استعمال قرار دهید یعنی نوتز شالوده 30 درصد و نوتز میانی 50 درصد و نوتز ابتدایی 20 درصد.

 

برای تولید رایحه در منزل عطار گردید! 

عطرها از مخلوط یک سری عطربا بوی مختلف به دست میایند که‌این بوها نوتز (notes ) نامیده می گردند. زمانی یک بو را به جامه تان اسپری می کنید مشتمل بر سه بوی گوناگون میباشد که در سه محله به مشام تان می رسد، او‌لین رایحه نسبتاً 15 دقیقه نخستین ماندگاری داراست که بسیار کارکشته و تند است .

 

بوی بعدی دقیقا پس از از در بین رفتن بوی اولیه به مشام تان می‌رسد و از اسانسی مانند بوی بیشه، بوی شرقی (گیاهان معطر خاور بدور ) یا این که اسانس گل ها که بو شما به آن وابستگی داراست برگرفته شده‌است .

 

بوی پایان کامل کننده بوی دوم میباشد و حدود 5 ساعت ماندگاری دارااست.شما میتوانید برای بعضا عطرها از چهار الی پنج نوتز هم به کار گیری نمائید و از رایحه گل و گیاهان معطر و اشکال میوه های خوشبو در غایت شایسته ترین را صحیح نمایید که تا بحال داشته اید.