سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل رز یک کدام از دوستداشتنی ترین گیاهان خوشبو ا

 

3- رز – Rose

 

گل رز یک کدام از دوستداشتنی ترین گیاهان خوشبو اپارتمانی به حساب آورده می شود . رشد این گل تنها به خیال و خاطر ظواهر و زیباییش وجود ندارد بلکه مصارفی همچون عطرسازی، فرآوری چای، مربا و اکثری مواد خوراکی دیگر داراست. رایحه رز متانت بخش سامانه عصبی میباشد و در ریلکس به خواب رفتن بشر سعی داراست و به همین باعث در عطردرمانی بکار برده می شود.

 

رزها به سه نوع تقسیم میگردند. رزهای خودرو ، رز باغی کهن و رز باغی امروزی. حفظ : آب پاشی این گل ها بایستی صبح به صبح و به طور عمقی صورت بپذیرد. این گل مستلزم فروغ و روشنایی کافی می‌باشد . از کاشتن و گذاشتن این گل در سایه بپرهیزید.

 

• توصیه می‌کنیم نوشته ی علمی گل گازمانیا را نیز از دست ندهید.

 

بهترین عطر زنانه

 

4- لاله عباسی – Four o\\’clocks

 

لاله عباسی ار پاراگراف خوش بوترین گلها می‌باشد. یک کدام از جنبه های جذاب این گیاه تغییر و تحول رنگ گلهای آن میباشد. گل ها هنگام بعد از ظهر شکوفا می‌شوند و بو بینظیری ایجاد مینمایند. از این گل ها در رنگ کردن مواد خوراکی نیز به کار گیری می گردد . برگ های آن خوراکی (در موقعیت اضطراری)، البته دانه های این گل سمی هستند.

 

• همینطور بخوانید: گل لادن یکی‌از گیاهان سحر آمیز دنیای باغبانی

 

 

 

5- گاردنیا – Gardenia

 

گل خوشبو گاردنیا بوسیله گیاه شناسی به اسم الکساندرا گاردن نامگذاری شده‌است. این گیاه را میتوان هم در گلشن و هم در گلدان کاشت.برگ های این گیاه سپید رنگ میباشد . شاید تندرست و دور از حشره نگه داشتن این گیاه مقداری عمل برنده شود ولی بو این گیاه جز دوستداشتنی ترین هاست. گاردنیا ، گیاهی دوست داستنی می باشد با گلهای سپید ،معطر و بسیار خوشگل که در فصل بهار دیدن این گل ، بسیار شادی بخش میباشد.

 

بین گل‌های یک ساله، این گل جزو دست و دل‌بازترین گل‌ها میباشد

 

 

 

6- پیچ شمعی –Hoya Carnosa

 

این گیاهان مدام سبز، ساخته شده میباشد که بیش تر به طور بالا رونده می‌باشند. سیرتکامل متبوع، بوی هندوستان میباشد و طول آن از حدود 22 تا 30 سانتی‌متر و توسعه و گسترش آن به 35 تا 40 سانتی متر، میرسد. هویا شاخه های نسبتاً معلق دارااست و برگهای آن تخم مرغی صورت وسبز رنگ پریده میباشد. گل های گوشتی آن 5 سانتی متر قطر داشته و سپید ومعطر و ستاره ای میباشند و نصیب مرکزی آنان سرخ رنگ میباشد. گل ها از وسط بهارتا آخرها فصل‌تابستان ظواهر می‌شوند. و می‌تواند گل خوشبو برای بالکن شما باشد.

 

• در حالتی که از هوا داران گلهای شاخه بریدنی میباشید از نوشته‌علمی گل صد تومانی بازدید نمایید.

 

 

 

7- پلومریا – plumeria

 

پلومریا یا این که فرانگی پانی یک کدام از راحت ترین گیاهان و یا این که می قدرت اعلام‌کرد یک کدام از درختان خوشبو گرمسیری برای پرورش و رویش میباشد که مدام سبز میباشد که دارنده 8 سیرتکامل است. پلومریا یکی‌از گلهای معطر باغچه ای میباشد که زمانه شکوفایی گل آن طولانی بوده و مالامال رایحه میباشد. از اسانس آن برای ایجاد رایحه و موادی طبابت با خواصی وقار بخش و التیام‌دهنده به کار گیری می‌گردد.

 

به رنگ‌های سپید با راءس زرد رنگ، قرمز‌رنگ، صورتی، و کرم رنگ میباشد. بعضی از رنگ‌های ترکیبی آن بقدری زیباست که به یک اثر هنری تصنعی و مصنوعی شباهت دارااست.

 

با یکی‌از زیباترین گلهای مو جود در بازار آشنا گردید: گل ختمی گیاهی زینتی با خاصیت دارویی

 

 

 

8- یاس رازقی – Jasminum Sambac

 

خوشبوترین مدل گل یاس ،گل یاس رازقی از خانواده اُلئاسه ، گیاهی میباشد بالارونده با گل های سپید و کوچک که بسیار معطرند. این گیاه فوق العاده قشنگ و خوشبو را میتوانید در باغچه کوچک منزل تان بکارید و یا این که در گلدانی در فضا خارج قرار دهید. یاس رازقی از مجموعه نباتات آهک گریزو فرار می باشند به این ترتیب بایستی از خاک فاقد هرگونه آهک به کار گیری فرمایید.