سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکارهای ارتقاء ماندگاری بوی رایحه :

 

چه طور ماندگاری بو را زیاد کنیم ؟ معرفی 8 طریق برای ارتقاء ماندگاری بوی رایحه

بوسیله ریموژ02964

بهترین عطر زنانه

معمولا تمام دخترها شیفته بو زدن می‌باشند، چراکه داشتن بویی یگانه، اعتماد‌به‌نفس شما‌را بالا برده و ظاهرتان را فریبنده خیس جلوه می‌دهد. البته برای اینکه بتوانید این اعتماد‌به‌نفس را برای مقطع طولانی تری داشت باشید بایستی ماندگاری بو تان را ارتقا دهید. در همین جهت سفارش های بخش اعظمی موجود هست که موجب ارتقاء ماندگاری بوی رایحه تان می‌گردد.

 

راهکارهای ارتقاء ماندگاری بوی رایحه :

گذشته از پوشیدن خرقه، رایحه بزنید

به عوارض متعددی بهتر میباشد قبلی از پوشیدن خرقه ، بو بزنید. یکی‌از این عوارض این میباشد که برخی از عطرها سبب ساز لک شدن جامه شما میگردند. دوم اینکه در صورتی بو را مستقیما به تن خویش بزنید، گرمای طبیعی تن سبب ساز میشود که عطر ی رایحه فعال گردیده و در سود موجب ارتقا ماندگاری بوی بو تان شود.

 

بو را جای اینکه بمالید اسپری نمائید

چنانچه رایحه را روی تن بمالید، در اثر مالش، مولکول های بو خرد گردیده و عطر ی رایحه با چیزی که درباره ی آن تامل می کردید، تفاوت خواهد داشت. شایسته ترین شیوه برای استعمال از رایحه این میباشد که شیشه ی رایحه را حدود 15-25 سانتی متر از پوست تان نگه داشته و آن را اسپری نمایید. با هر توشه اسپری کردن، میتوانید به معیار یکنواختی عطر ی بو را پخش نمایید و همینطور بوی حقیقی وواقعی آن را احساس نمایید.

 

شایسته ترین نصیب ها برای اسپری کردن بو

عموما نصیب هایی از تن که نقاط نبض می‌باشند، شایسته ترین نصیب ها برای اسپری کردن بو به اکانت می‌آیند؛ نقاط نبض، نواحی می باشند که شما مستقیما و به طور به طور کامل بدیهی میتوانید تپش قلب خویش را از روی رگ هایتان، حس فرمایید. برهمین پایه، بو خویش را به پشت گوش ها، زیر گردن، روی مچ دست، روی آرنج و پشت زانوهای خویش بزنید، زیرا این طرز موجب ارتقاء ماندگاری بوی رایحه شما خواهد داشت.