سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا همگی عطرها الکل دارا هستند؟

 

چرا بعضا از بوها نسبت به سایر ماندگاری بیشتری دارا هستند؟

کسانی که پوستی چرب دارا‌هستند معمولا بوی عطرشان نسبت به اشخاصی که پوست کم آب دارا هستند، ماندگاری بیشتری دارااست. چون پوست چرب به صورت طبیعی مرطوب میباشد و رطوبت سبب ساز محافظت و ماندگاری بوی رایحه می‌شود.

چه کنیم تا بوی عطرمان طولانی تر بماند؟

بهترین عطر زنانه

 

همانگونه که گفته شد ماندگاری بوی بو بسته به کم آب یا این که چرب بودن پوست، در اشخاص متعدد متعدد میباشد. در فیس قابلیت و امکان در حین روز، استعمال از بو خویش را تجدید نمایید. متخصصین ایجاد محصول ها بهداشتی پیشنهاد می کنند که بو را به پشت گوش ها و گردن خویش بزنید و مقدار مقداری را هم بر روی پوست بدنتان به کارگیری فرمایید. با این عمل بوی بو شما پخش می گردد و سریع از در بین نمی رود. یک اسپری کوچک روی موها منجر میشود بوی بو شما در تمام روز باقی بماند.

چرا همگی عطرها الکل دارا هستند؟

 

چون الکل منجر می‌شود عطر روی پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود. سوای وجود الکل در بو، شما صرفا کسی خواهید بود که متوجه می‌شوید بو زده اید.

فرق در بین لوسیون و ژل After Shave چه می باشد؟

لوسیون After Shave پوست را می سوزاند و به مسدود شدن منافذ پوست پس از تصحیح چهره یاری مینماید البته ژل After Shave فقط خنک کننده و آرامبخش پوست چهره میباشد.

ژل خزینه چه می‌باشد ؟

ژل گرمابه در واقع به عبارتی صابون خانگی میباشد که هم برای به کارگیری خانم ها و هم آقایان ساخته می گردد، به نیکی کف می‌نماید و بوی مطبوعی روی پوست شما باقی می‌گذارد.

چه کنیم که عطرمان دیرتر فاسد شود ؟

 

شیشه رایحه را در محل کم آب، خنک و بدور از پنجره و فروغ خورشید نگه دارید؛ چون نور و روشنایی خورشید سبب ساز بروز اختلالاتی در مواد تشکیل دهنده بو گردیده و آن را از دربین میبرد. مجموعاَ برای اینکه شیشه بو قدمت بیشتری داشته باشد، سفارش میشود آن را مدام باطن باکس اش نگه داری فرمائید.

تفاوت عطرهای مردانه و زنانه چه میباشد؟

عطرهای مردانه در گونه بو با عطرهای زنانه تفاوت دارا‌هستند ضمن اینکه معمولا از غلظت اسانس و در فیض شدت بو کمتری برخوردارند. به همین ادله گهگاه عطرفروشی ها از شما میخواهند برای عطرهای مردانه کلمه و واژه ادوکلن را به فعالیت ببرید!

حداکثر تعدادی رایحه را می اقتدار پی در پی بو کرد؟

 

برای پرهیز از خستگی شامه توصیه میشود حداکثر سه رایحه را متواتر آزمون فرمائید

چون در غیر این فیس شامه خسته و اشباع میگردد و عملا اقتدار تشخیص روایح متفاوت را از دست خواهد بخشید. برای برطرف کردن خستگی شامه می شود به هوای آزاد رفته و یک سری نفس عمیق کشید. شیوه دیگر استشمام بدون واسطه قهوه میباشد.

رایحه روی پوست باشد یا این که روی خرقه؟

 

عطریات اکثرا برای به عمل بردن روی پوست پباده سازی گردیده اند.

اما این نکته هم مهم میباشد که مدل پوست بر روی بو منعکس گردیده از رایحه تاثیر دارااست به عبارت دیگر برای هر پوستی می بایست بو مطلوب خودش را گزینش نمود.

تفاوت پوستهای متفاوت عمدتا در ترازو چربی، رنگ پوست و اسیدیته آن‌ها میباشد. به عنوان مثال پوست را مبنی بر ترازو چربی به 4 دسته چرب، کم آب، نرمال و ترکیبی تقسیم بندی می نمایند.

پوست های چرب بو را بهتر و مقطع روزگار زیادتری در خویش نگه می دارا هستند. همینطور می قدرت خاطرنشان کرد کسانی که پوست پر‌نور و بلوند دارا هستند بهتراست از بو گل به کارگیری نمایند و پوست گندمی ها از عطر های مشرق زمینی.

بهتر میباشد رایحه بر روی نقاطی از پوست به عمل برده شوند که در پایین آن نبض تپبنده وجود داشته باشد یا این که در نقاطی که حرارت تن طولانی تر میباشد. زیرا خون در ذیل این نقاط با فشار بیشتری جریان داراست و حرارت نتیجه ها از آن همانند یک پمپ تراوش بو کار کرده و سبب ساز میشود عطر به نیکی از روی پوست منعکس شود. نبض مچ دست، پشت گوشها، آرنج شایسته ترین نقاط برای به عمل بردن بو می‌باشند.