سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غلیظ ترین عصاره، بو

 

به نقل از مجموعه بازار باشگاه خبرنگاران، غلیظ ترین عصاره، بو یا این که perfume اسم دارااست با غلظتی در بین 40-15% خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین هم اکنون گرانترین مدل بو میباشد.

بهترین عطر زنانه

و بعد به ترتیب، Eau de Perfume با غلظتی نزدیک به 15-7% مرسوم ترین مدل رایحه میباشد که ماندگاری قابل قبولی دارااست و به گرانی رایحه هم وجود ندارد.

 

ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) نزدیک به 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی داراست که ماندگاری متعددی هم ندارد و برای تمدید بوی آن می بایست یک سری توشه در زمان روز از آن استعمال شود.

 

و انتها از همگی ادوکلن (Eau de Cologne) میباشد که در واقع به عبارتی ادو دستشویی (Eau de Toilette) میباشد، بویی ملایم دارااست و ماندگاری اش نیز به به عبارتی اندازه میباشد.

 

در After Shave های اختصاصی آقایان کمترین مقدار عصاره روغنی بکار می رود به همین استدلال دوام بویش از سایر نادر خیس میباشد.

 

چرا برخی از بوها نسبت به سایر ماندگاری بیشتری دارا‌هستند؟

 

 

 

 

 

افرادی که پوستی چرب دارا‌هستند معمولا بوی عطرشان نسبت به کسانی که پوست کم آب دارا‌هستند، ماندگاری بیشتری داراست. چون پوست چرب به صورت طبیعی مرطوب میباشد و رطوبت منجر حفظ و ماندگاری بوی بو میشود.

 

چه کنیم تا بوی عطرمان طولانی تر بماند؟ 

 

 

همان گونه که گفته شد ماندگاری بوی بو بسته به کم آب یا این که چرب بودن پوست، در اشخاص متفاوت گوناگون میباشد. در چهره قابلیت و امکان در زمان روز، استعمال از بو خویش را تجدید فرمایید. متخصصین ساخت تولیدها بهداشتی پیشنهاد می کنند که رایحه را به پشت گوش ها و گردن خویش بزنید و مقدار پاره ای را هم بر روی پوست بدنتان استعمال نمایید. با این عمل بوی رایحه شما پخش میشود و سریع از در میان نمی رود. یک اسپری کوچک روی موها سبب ساز می‌گردد بوی رایحه شما در تمام روز باقی بماند.