سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه کسی؟ چه وقتی؟ چه عطری؟

 

. همین اسانس هایی که تعدادی سالی میباشد وارد ایران شده‌است و در اندازه های متعدد به فروش می برسد.

بهترین عطر زنانه

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- آذر صدارت- بخش مهمی از زندگیِ ما بشر ها را، رایحه ها صورت می دهند و فهم و شعورِ ما از دنیای پیرامونمان بر مبنای احساسِ بویایی، مرجع ایجادِ طیف متنوعی از احساسات، از مشقت تا لذت میباشد. ما بشر ها از اولین روزهای به دنیا آمدن، در معرضِ رایحه های مختلفی هستیم که هرکدام، منجرِ صورت به چنگ آوردنِ یک تصویر در ذهنمان و یک خاطره در قلبمان می باشند. بوی ادب بخشِ مامان، بوی لوازم بازی بچگی، ادکلنِ یگانه و تلخِ بابا، بوی نانِ جدید، بوِ گلِ یاس، بوی سیب، بوی خاکِ باران خورده و... تمامی، رایحه هایی میباشد که با استشمام شان، ناخودآگاه موجی از تصویر و خاطره تلخ یا شیرین به ذهنمان هجوم می آورد؛ این ایام اثبات گردیده، بوها یکی از مهم ترین دست اندرکارانِ ایجاد یا سلبِ متانتِ روحی و روانی می‌باشند. با این توصیف، توجه در تعیینِ یک رایحه یا ادکلنِ مطلوب که هم به وجودمان قرار و وقار ببخشد و هم در طول مطلوب و چارچوب درستش تصویر و خاطره مناسبی از شخصیت ما در ذهنِ اطرافیان به جا بگذارد، ضروری به لحاظ می برسد. رایحه ای که با سلیقه و ویژگی های فردی و فیزیکی مان همخوانی داشته باشد و در عینِ درحال حاضر، اقتضای فصل و محیط و طبیعت هم در آن رعایت گردیده باشد. در حالتی‌که می خواهید بدانید کدام بو، برای چه کسی و چه فصلی مطلوب میباشد، امروز با ما یاروهمدم باشید.

 

چه کسی؟ چه وقتی؟ چه عطری؟

آشنایی مدل بندی های متنوع بو، ادکلن و اسپری و گزینشِ یک رایحه مطلوبِ با سن و فرآورده و شخصیت و موقعیت و محیط بدور و برمان، یک مهارت میباشد. برای فراگرفتنِ این مهارت که توصیه دین و ضرورتِ سبک زندگیِ این روزهایمان میباشد، به سراغِ یکی از پیش کسوت های این عرصه رفتیم. «محسن امیـــن»کسی میباشد که پانزده سالِ اخیر را در دنیای خوشبو و رنگارنگِ رایحه و ادکلن ها گذرانده و کلام ها و توصیه هایش، بسیار شیرین و شنیدنی میباشد.

 

بو چیست و خاستگاه بو کجاست؟

تعریفِ بین المللی«بو» عبارت میباشد از یک مایعِ خوشبو بر پایه موادتشکیل دهنده طبیعی مثل گیاهان، میوه ها، چوب یا ادویه ها که از روزگار های به دور، در فرهنگ و تمدن های قدیمی شرقی مثل چین، روم، مصر و ایران، تحت عنوانِ یک کالای فاخــر و برتری دهنده استعمال و به کار گیری می شده‌است. با سپری شد روزگار، کشوری مثلِ فرانسه با الهام از الگوی تولید سنتی رایحهِ شرقی و سازه به نیازِ آن روزِ جامعه اش که شاید برای مثال محدودیت استعمال از آب برای استحمام بوده، به تولیدِ رایحه های مختلفِ بو می پردازد و به‌تدریج به مهد و علامتِ تولید رایحه و ادکلن در دنیا تبدیل می شود. با صنعتی شدنِ اروپا، بو تحت عنوانِ یک کالای لاکچری، جای خویش را در زندگیِ مردم گشوده می نماید و برای نشان دادن متمایز بودن ثروتمندان از طبقه فرودستِ اجتماع، به کار گیری می شود.