سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایسته ترین رایحه های زنانه ویژه سال 2019

 

عطرهای خوراکی: این عطرها از تولیدات نو صنعت رایحه سازی به شمار میروند  و اکنون با عطر شکلات و یا این که وانیل عرضه می شوند  و زنانه می‌باشند.

 بهترین عطر زنانه

عطرهای شرقی: مبنا این عطرها بو دارچین و عنبر و بوهای گرم و تند میباشد. این بو نیز جزء عطرهای زنانه میباشد.

 

 

 

شایسته ترین رایحه های زنانه ویژه سال 2019

بو زنانه شیرین

عطرهای شیرین جز عطرهایی اکانت میگردند که برای مراسم و محافل قانونی از آنان به کارگیری میگردد. در کل برای مراسم قانونی از عطرهای تند، شیرین، گرم و تلخ استعمال میگردد. بانوان عزیر نیز برای تعیین بو زنانه بدین نکات اعتنا نمایند. عطرهایی با برندهای معروفی زیرا ایربا، اسکادا و بولگاری نیز مطلوب می باشند. رایحه زنانه شیرین برای فصول سرد بهتر می باشند و برای تولید این عطرها از عطر و مزه میوه های تابستانی و شکلات استعمال می نمایند.

 

رایحه بولگاری گونه Zahira EDP

 

 

رایحه بولگاری جز برندهای بسیار پر اسم و رسم و دوست داستنی میان بو زنانه به حساب آورده می شود. رایحه بوگاری Zahira EDP برای دختران برنا سفارش بسیار نیکی میباشد. طبعی گرم دارااست و بو ای شیرین داراست و برای جلسات مهم و قانونی بسیار مطلوب میباشد و گزینش نیکی میباشد. این بو از بو های زیرا دارچین، لوبان و گل یلانگ به کار گیری مینماید و بسیار خوش رایحه هست. این بو نیز در لیست شایسته ترین رایحه های زنانه سال 2019 قرار می‌گیرد.

 

خرید این رایحه خوشبو

 

رایحه بولگاری جور Lazulia EDP

 

 

همان گونه که گفتیم بو بولگاری جز برندهای خوب در موضوع رایحه و ادکلن میباشد. این رایحه رایجه ای شیرین و طبعی سرد داراست و از دید سردی می قدرت آن را در فصل تابستان نیز به کار گرفت و زیرا بو ای شیرین دارااست برای فصول سرد سال نیز مطلوب میباشد پس در حالتی که در پی عطری می‌باشید که در کلیه فصول سال بتوانید از آن استعمال کنید این بو زنانه را به شما سفارش می‌دهیم. نت های این بو یاس، عود و روایح دودی میباشد. این رایحه نیز در لیست شایسته ترین بو های زنانه سال 2019 قرار می‌گیرد.

 

خرید این بو خوشبو

 

 رایحه ولنتینو جور Valentina Acqua Floreale EDP

 

 

این بو تولید میهن ایتالیا می‌باشد که در موضوع عطرسازی بسیار خوب کار نموده است. عطر های این بو مشتمل بر شکوفه پرتقال، کهربا، بهارنارنج، گل مریم، نعناع هندی، یاس و گل ابریشم میباشد و طبعی خنک داراست و برای فصل تابستان و فصل بهار مطلوب میباشد و بو ای شیرین برای شما بانوان عزیز می‌باشد. این بو را می قدرت در همه سنین به کار گرفت. این رایحه نیز در لیست شایسته ترین بو های زنانه سال 2019 قرار می‌گیرد.

 

بو توت خارجی : عطری های گران قیمت با عطر توت فرنگیمشاهده

خرید این رایحه خوشبو

 

رایحه زنانه تند

عطرهای تند عطرهایی می باشند که معمولا از چرم و مواد تندی مانند زیره سبز، رزماری، اسطوخودوس برای ایجاد این عطرها به کار گیری می گردد. بیش تر عطرهای تند برای مردان به کارگیری میشود اما درین دربین عطرهای زنانه تند ویژه ای نیز وجود دارا‌هستند که علاقه مندان یگانه خویش را دارا میباشند. درپی به معرفی یکسری بو تند زنانه می‌پردازیم.

 

بو بالنسیاگا جور Rosabotanica EDP

 

 

همانگونه که از نامش معین میباشد این رایحه زنانه تولید میهن اسپانیا می‌باشد. عطر ای تند و طبعی خنک داراست و ویژه بانوان یگانه پسند میباشد که در امر رایحه ذوق وسلیقه خاصی دارا هستند. از عطر هایی که در ایجاد این رایحه مستعمل میباشد می اقتدار بو گریپ فروت، درخت نارنج، رز، هل، برگ تنجیر، خس خس، نعناع هندی، سدر و فلفل صورتی را اسم موفقیت که بو و بویی بی سابقه را درین بو تولید کرده اند. این بو را به دختران و بانوان برنا سفارش می‌دهیم. این رایحه نیز در لیست شایسته ترین بو های زنانه سال 2019 قرار میگیرد.

 

خرید این رایحه خوشبو

 

رایحه بوتگا ونتا نوع Bottega Veneta EDP

 

 

 این بو ایتالیایی و خوش رایحه بسیار برای محافل و جلسات قانونی مطلوب میباشد چون تند و گرم میباشد. برای زمستان و فصل‌پاییز این رایحه بی سابقه میباشد و ما آن را به شما سفارش می‌دهیم.  بو های این بو دربرگیرنده یاس، ترنج، نعناع هندی، فلفل صورتی، چرم، خزه درخت بلوط می‌باشند. این رایحه نیز در لیست شایسته ترین رایحه های زنانه سال 2019 قرار میگیرد.