سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بوی این رایحه الهام گرفته از بوی عنبر، ترنج و یاسمین میباشد.

بوی این رایحه الهام گرفته از بوی عنبر، ترنج و یاسمین میباشد.

7: Shi from Alfred Sung

 بهترین عطر زنانه

Shi منحصرا برای قرارهای عاشقانه خوی شده‌است.از وقتی که‌این بو اخلاق شد هر خانمی که از این رایحه به کار گرفت قرارهای عاشقانه بهتری را تجربه نمود و بیشتراز پیش به جذابیت خویش خاطر نشان کرد. بی تعارف در‌صورتی‌که بخواهیم بگوییم، این بو مردان را دلداده شما می نماید.

بوی این رایحه الهام گرفته از بوی مشک، شکوفه نیلوفر آبی‌رنگ ، برگ درخت توس میباشد.

6: Contradiction from Ck


Contradiction یکی تولیدات مارک بسیار دوستداشتنی Calvin Klein میباشد. خانم هایی که در شیک‌پوشی پیشرو می‌باشند و خویش را به اندازه کافی خوش‌تیپ میدانند از این بو به کارگیری می‌کنند، شما که در حالا تلاوت این متن می‌باشید احتمالا شیک‌پوش نیز می باشید ، به حیث میاید این رایحه مطلوب شما باشد. از این بو می‌توانید در ملاقاتهای اجتماعی و ضیافت ها به کارگیری نمایید.

بوی این بو الهام گرفته از گل رز، زنبق وحشی و یاسمن میباشد.

5: Chole Eau De Parfum


این رایحه بسیار اغواکننده، سرزنده و دیدنی میباشد. خانم‌هایی که مدام در‌پی شایسته ترین‌ها می‌باشند و می‌خواهند هر روز جالب‌خیس از روزهای قبلی باشند از این رایحه به کار گیری میکنند.

بوی این رایحه الهام گرفته از عسل و عنبر میباشد.

4: Fancy Love EDP By Jessica Simpson


بو احساساتی Fancy Love EDP دو‌مین بو از محرمانه عطرهای Jessica Simpson میباشد. این بو بو ای لطیف ، غیر قانونی و خاطره‌انگیز داراست. داشتن یک شیشه از این رایحه مانند این میماند که شما جور گلی از هزاران گل را در چنگ گرفته اید. این رایحه به شدت زنانه و ترکیبی بی نقص از خلاقیت و تخصص میباشد.

بوی این بو الهام گرفته از نعناع هندی ، مشک و عنبر میباشد.

3: Obsession from CK


این رایحه یکی‌از محبوبترین عطرهای مارک Calvin Klein میباشد. این رایحه بویی معمولی و بسیار حاذق دارااست و برای به کارگیری روزمره آیتم بسیار قابل قبولی میباشد. این رایحه برای مراسم های قانونی، تولدها، و ضیافت ها بسیار مطلوب میباشد.

 

بوی این بو الهام گرفته از بوی مشک ، عنبر و عود میباشد.