رایحه زنانه لاوستراک عطر ای از مریم

 

رایحه زنانه لاوستراک عطر ای از مریم ، نیلوفر آبی‌رنگ و مشک یکجا و اغواکننده . احساس عصمت و طهارت و زلالی . عطری مهرورزی کننده و فرح بخش برای روزهای عاشقی . بو زنانه فلورز- پارفوم امپایر در خشش و ایجازی عجیب در طرح یک جذابیت ناب و بیاد ماندنی . کیفیت مخصوص با ترکیبی از یاس و مریم . اغواکننده کامل و شوردهنده ماندنی ، رمز مخفی در عاشقانه های استوار و خاطر انگیز. رایحه زنانه اوستارا- پنهالیگونز جادوی بهاری ، ترکیبی از گلهای لطیف و روح انگیز فصل بهار ، خاطره ساز و اصیل ، بو ظرفت های زنانه و سبکی های عاشقانه ، جاری ، قابل انعطاف ، آشنا و توانمند . رایحه زنانه فلویینگ عطری برای روانی کردن همگی مردهای عالم . با عطر ای از تمشک و زنبق و بنفشه چیزی که از ان نمی‌شود گذشت . دقیق و اغواکننده . آهسته و جاری برای تثبیت شایسته ترین لحظه ها . عطری که به لحظات شما پر نمک و انرژی و نابترین عاشقانه ها را کادو می‌کند . بو زنانه برسووء مید نایت رز درصورتی که عشقتان از آن نوع مردان سرسخت میباشد و بسیار یگانه پسند در ملاقات های عاشقانه خویش این بو را به شما سفارش می کنیم . این عطراز شما یک رویای دستنیافتنی و یک ذوق یگانه می سازد . یک تعیین مخصوص و دیده نشده ترین های جان دار .

YVES ROCHER THE VERT


ایوروشه د ورت سبز رنگ، همانطور که از استایل شیشه ای سبز رنگ آن حس می‌شود، عطری خنک و شاداب بر شالوده نت های خوشبو چای سبز و مرکبات میباشد که با لیمو کامل شدن می‌گردد. این رایحه در سال 2015 میلادی روانه بازار شد و عطری 100 میلی لیتر با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE بوده و در مجموعه بوایی CITRUS AROMATIC جای می‌گیرد.

این بو همانگونه که گفته شد، از بو های خنک بر شالوده مرکبات و گیاهان معطر ایجاد گردیده و مورد خیر و خوبی برای روزهای گرم نصفه در آغاز سال آقایان و بانوان هست. در ادغام بو های این رایحه، از نت های چوبی، مرکباتی و چای سبز به کارگیری گردیده میباشد که پخش عطر و ماندگاری عطر مطلوبی را تداعی می نماید.