سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا میتوان دو یا این که یکسری تا بو را به طورهمزمان استفاده کرد؟

 

آیا میتوان دو یا این که یکسری تا بو را به طورهمزمان استفاده کرد؟

 

 بهترین عطر زنانه

به کارگیری دو یا این که تعدادی بو به طور به طور همزمان پیشنهاد نمیشود چون هر بو خویش، مخلوطی پیچیده از ملکولهای شیمیایی گوناگون میباشد که که به وسیله کارشناس عطرسازی متعادل گردیده تا کلاً عطر مخصوص و دلپذیری از آن نتایج شود. درصورتی که عطرهای متفاوت را با هم ادغام کنیم ریسک به هم میل کردن تعادل بو و بد شدن بو آخرین آن موجود هست.

 

آیا آفتاب اثر مخربی بر روی عطر رایحه داراست؟

همین طور میباشد به همین ادله سفارش می شود که رایحه را بر روی قسمتی از پوست در اختیار بگذاریم که در معرض بی واسطه نوروروشنایی آفتاب نباشد. فروغ آفتاب منجر تخریب فوتوشیمیایی اجزاء حساس به فروغ و روشنایی گردیده و خیر فقط بو بو را بد عطر می‌کند بلکه در دراز زمان سبب ساخت لکه های قهوه ای نازیبا بر روی پوست خواهد شد

 

عامل این حقیقت آن میباشد که در فرمولاسیون یک بو از تعداد متعددی ماده شیمیایی به فعالیت رفته که فشار بخار و در سود فراریت متفاوتی دارا هستند به این ترتیب در زمانهای متعدد تبخیر گردیده و بو آن متصاعد می‌شود.

 

 

 

رایحه سازی که هنر  اصلاح کردن بو میباشد  در حوزه‌ در میان النهرین بوجود آمده میباشد و سوابق آن به 2000 سال قبلی برمیگردد. در آن زمانه عطرها  بیش تر از چاشنی هایی (مانند گشنیز )،مغز بادام ، ترنج و گیاهان و برگ های متعدد ساخته میشد.  صنعت رایحه سازی در فرهنگ های قدیمی فی مابین النهرین و مصر ابتدا شد و بعدها در رم و کشور ایران تکامل یافت ، با وجود این پیشرفت ها عطرسازی سنتی هندوستان – که اضافه بو هایش بر طبق بخور بود – همچنان ادامه داشت .سابق ترین عصاره گیری از گل سرخ در کتیبه ای هندی تثبیت گردیده و در کتیبه ای دیگر به اسم Harshacharita – که مرتبط با قرن هفتم پس از به دنیا آمدن میباشد – نیز به به کار گیری از بو ی عود اشاره شده‌است.