سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همانطور که در مقالهها پیشین نیز اشاره نموده ام عطرها

 

مقاله ها اکثری درباره ی تشخیص بو و ادکلن اصل از تقلبی و تفاوتهای آن در وب جانور است و مخلوق بخش اعظمی از آن‌ها‌را مطالعه نموده ام و ذکر تعدادی نکته راجع‌به آنها‌را ضروری می‌دانم:

بهترین عطر زنانه

ابتدا آنکه عبد و بنده تحت عنوان هر که سالهاست راجع‌به رایحه و ادکلن کار می کنم اعلام می‌کنم که هیچ فرمول یگانه و ثابتی درباره با تشخیص بو و ادکلن اصل از تقلبی نیست.

 

نکته ی دوم: بخش اعظمی از این روشها و فرمولها دیرین و پیش پا افتاده میباشد و اکثری از عطرهای تقلبی مدرن همگی این نکات را حیث کرده اند.

 

کته ی سوم: باوری که به اشتباه فی مابین مردم و متاسفانه بعضی از همیاران اینجانب جا افتاده این میباشد که بو اصل عطری میباشد که ماندگاری بسیار بالایی داراست و دست‌کم یک یا این که دو روز روی تن شما می‌ماند که متاسفانه به هیچ عنوان چنین چیزی درستی ندارد.

 

همانطور که در مقاله‌ها پیشین نیز اشاره نموده ام عطرها

به یک‌سری نوع تقسیم می‌شوند :

 

1)Eau de Cologne

2)Eau de Toilette

3)Eua de Perfume

4)Perfume

 

این جور بندی به ترتیب درصد اسانس و ماندگاری می باشد، درین نوع بندی Perfume دارنده بیشترین ماندگاری و درصد اسانس است، نکته ی دارای اهمیت اینکه ماندگاری Perfume نزدیک به 5 الی 7 ساعت می باشد پس توقع اینکه یک بو 1 یا این که 2 روز بر روی بدن شما بماند بیهوده میباشد و این مساله برای تشخیص بو اصل از تقلبی طریق قابل قبولی وجود ندارد.

 

درضمن ماندگاری بو یک دستور تماما نسبی میباشد و به کارداران متعددی مثل متاع پوست شما، متابولیسم تن شما ، رنگ پوست شما و... بستگی دارااست.

 

نکته ی چهارم: اعتقادوباور اشتباه دیگر این میباشد که عطری اصل می باشد که دارنده لیبل وزارت بهداشت باشد، این مساله تصور اشتباهی میباشد ، به دلیل آنکه خیلی از عطرها می‌باشند که به طور مسافری و پروازی به باطن میهن میایند البته ارجینال می‌باشند تفاوت رایحه لیبل دار و فارغ از لیبل صرفا در ارزش آن میباشد و قاعدتا بو لیبل دار گرانتر میباشد.

 

بطور نمونه مارک Chanel کلا دارنده لیبل نیست و تمامی ی عطرهای آن سوای لیبل در بازار مو جود می باشد.

 

ولی سوال مهم: در حالتی که دیدیم که عطری لیبل وزارت بهداشت

و طرح شبنم دارااست آیا از اصل بودن آن مطمئن باشیم؟

 

جواب: آری ، در‌حالتی که عطری درای لیبل وزارت بهداشت و طرح شبنم باشد 100% ارجینال می باشد.

 

در‌این نوشته‌علمی تلاش نموده ام نتایج تجربیات خودم را بصورت خلاصه و کاربردی در چنگ شما دوستان عزیز قرار بدهم.