تعیین رایحه مبنی بر شخصیت و پوست

 

آیا می دانستید که بایستی با اعتنا به مدل پوست و دسته شخصیت اشخاص برای آن‌ها رایحه تنظیم کرد هر مدل عطری شخصیت اختصاصی بفرد خویش را می طلبد.

 تعیین رایحه مبنی بر شخصیت و پوست

برای گزینش بو صرفا پسندیدن بو بو دلخواه خویش کفاف نمیدهد بلکه می بایست برای گزینش بو ، گونه پوست و شخصیت خویش را نیز در لحاظ بگیریم چون عطرها و عطر ها متشخص و روحیات ما ارتباط بی واسطه دارا هستند و هر شخص با یک گونه عطر ای شم وقار و خوشحالی می نماید.

بهترین عطر زنانه

همینطور برای تعیین بو بایستی پوست تن خویش را نیز بسنجیم و متناسب با آن یک بو تعیین کنیم. در‌این بخش از دنیای مد نمناک شما‌را موعظه می‌کنیم تا بتوانید بو مطلوب پوست و شخصیت خویش را از در بین شش مجموعه بو (شیرین، گل دار، شرقی، چوبی ، چایپر و فوژه) تعیین فرمایید.

 

استعمال از رایحه:

 

عطرها با نوسانات حرارت تن در حین روز برخورد نشان می‌دهند و بو ای متناسب با آن منتشر میکنند. برای اینکه بو رایحه را بیش تر فرمائید، آن را روی نقاطی از تن که نبض دارااست بزنید (مچ دست، درون آرنج، حریم گردن و حتی پشت زانو. مقدار خیلی پاره ای رایحه روی موها هم می‌تواند اثر طولانی مدتی داشته باشد.

 

 

 

خرید رایحه مطلوب شخصیت

نقش گروههای اصلی در تعیین بو مبنی بر شخصیت

گل دار:

 

اشخاصی که عطرها با نت گل را می پسندند دارنده روحیه ای لطیف و رمانتیک میباشند . گل هایی مانند بنفشه، رز و زنبق منحصربه‌فرد آقایان و باقی گل ها برای عطرهای زنانه مطلوب میباشد.

 

مرکبات:

 

کسانی که عطرهایی با تیم بویایی مرکبات مانند نت های لیمو، پرتقال، برگاموت، گریپ فروت و نارنگی را می پسندند ، شخصیتی اکتیو، پرانرژی و سرزنده دارا‌هستند. عطرهای با بوی مرکبات برای فصل‌تابستان بسیار مناسبند.

 

شرقی:

 

کسانی که از عطرهای با تیم بویایی شرقی که ترکیبی از چاشنی های خوشبو مانند وانیلی، گل دار، فوژه، چوبی و تند می باشند ، به کارگیری می‌نمایند ماجراجو، کنجکاو، ریسک پذیر می‌باشند.