سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری عطر

آنگاه از به کار گیری عطر از محکم بسته شدن درش مطمئن شوید . شیشه عطرها را در جاهای گرم یا در معرض نوروفروغ خوشید قرار ندهید . این فعالیت باعث از دربین رفتن بخش زیادی از بوی عطر و در عین اکنون تیره شدنش می شود . به همین یاد است که خیلی از بهترین عطر زنانه تولیدکنندگان عطرها شیشه های تیره یا مات را برای عطرشان تعیین می نمایند .

 

کارایی نمایید عطری را گزینش فرمائید که انگار برای شما ساخته گردیده است، عطری که با آن احساس راحتی کنید . به این که این عطر روی تن فلان دوست یا این که آشنا خوش بوست اکتفا نکنید . عطرها را مطلقا می بایست روی تن خودتان امتحان نمائید . پوست هر کسی، اندازه خشک یا این که چرب بودنش و چه بسا عطر شخصی هر شخصی با بقیه افراد مختلف می باشد . زمانی برای خرید رایحه به فروشگاهی می روید، آن بو را روی بدنتان اسپری فرمایید و بگذارید 10 دقیقه بماند . معمولا آن‌گاه از 10 دقیقه عطرها خودشان را نشان می دهند و می توانید تشخیص بدهید برای شما مناسب هستند یا این که خیر ولی می باشند عطرهایی که در یک ساعت اول چندان دوست داشتنی به نظر نمی رسند و جدید بعد از عبور کرد یک ساعت خودی نشان می دهند . عملکرد کنید برای خرید عطر ابدا و به هیچ عنوان شتاب نکنید .

اعتقادوباور فرمایید بشر لباسی با پارچه زیر را سهل وآسان تر از بو نا مناسب تحمل می کند!

 

 

 

بخش اعظم بخوانید: درست کردن بو خانگی

 

رایحه

های اصلی عطرها با این‌که خیلی مختلف میباشند ولی در تولید شان معمولا از چند رایحه های حساس به کارگیری می شود، رایحه هایی نظیر عطر گل ها، عطر های شرقی، ادغام گل و عطر های شرقی، چوب صندل و میوه ها بخشی از کلیدی ترین ها می‌باشند . همچنین گیاهانی نظیر بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اکالیپتوس، کندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یأس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، فصل بهار نارنج، پرتاقل، زنبق زرد، نعنا، کاج، تمشک، رز، گل مریم و وانیل جزو موارد فراوان دوستداشتنی و پرطرفدار به حساب می آیند . جور رایحه این گیاهان و میوه هاست که گزینش می نماید بو شما سرد میباشد یا این که گرم .

 

شاید از خودتان بپرسید؛ چطور می شود عطری که ترکیبی از روغن های معطر و الکل میباشد ماندگار شود؟ در حالی که الکل می پرد و روغن های معطر هم ممکن می‌باشد دوچندان با تداوم نباشند . راز ماندگاری بو با بخش دیگری از طبیعت کامل شدن می شود: حیوانات! جذاب میباشد بدانیدعطر را با یاری دریافت کردن از بعضی از حیوانات ماندگار می نمایند . حیواناتی مثل آهو، با ساخت مشک به دوام عطرها امداد می نمایند . یعنی معمولا سازندگان عطرهای خوشبو یه خرده مشک و عنبر نیز به عطرشان بیشتر می نمایند تا این عطرها مقطع مقطع بیشتری بو شان را مراقبت کنند و روی بدن بمانند . معمولا میزان پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها به همین خاطر عمده از بقیه عطرهاست . براین اساس در شرای میزان ماندگاری عطر برایتان مهم می‌باشد به سراغ این دو مدل بروید .