سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم پودر بالشتی چیست؟

 

کرم

پودر بالشتی چه چیزی است؟

این جور کرم‌پودر مایع است و پوشانندگی ضعیفی داراست، ولی دوچندان بهترین عطر زنانه

 پرطرفدار هست . به راحتی می‌اقتدار این کرم‌پودر را روتوش کرد و اختلال پوستی بدون شوخی تولید نمی‌نماید . کرم پودر کوسنی نیز پا با اسفنج به فعالیت گیری می گردد .

 

بهترین

برند کرم پودر

کرم

پودر سرمی

واحد سنجش پوشش‌دهی کرم پودر‌های سرمی ضعیف می باشد . این نوع کرم‌پودر‌ها معمولا لک‌ها را چندان محو نمی‌نماید، اما واحد سنجش چین و چروک را کاهش می دهد . در واقع، این مدل کرم پودر به جهت نوع بافتی که دارد به عمق چین‌ها نفوذ کرده و با مالامال کردن شیار‌ها چین و چروک را محو می نماید . طولانی خیس کرم‌پودر‌های سرمی دربردارنده ترکیبات ضد‌پیری و مواد سپید‌کننده و پر‌نور‌کننده پوست می‌باشند . این نوع کرم‌پودر باید با احتیاط روی جای جراحت به کارگیری شود .

 

کرم

پودر کرمی

کرم پودر‌های کرمی هم نظیر انواع غلیظ خامه‌ای که معمولا برای گریم به کارگیری می شوند، پوشانندگی خیر و خوبی دارا هستند . پایه آنان روغنی هست و معمولا ضمن ماندگاری زیاد، درمان قابل قبولی برای پوست‌های قلیل آب می باشند . با وجود این سفارش می کنیم تحت کرم‌پودر مدام از قابل انعطاف‌کننده یا این که مرطوب‌کننده استفاده نمائید .

 

کرم

پودر خمیری

این مدل کرم‌پودر‌ها نیز پوشانندگی ضعیفی دارا می‌باشند و چندکاره محسوب می شوند . در عین رنگی‌بودن و پوشاندن نسبی لک‌های رخ، مرطوب‌کننده می باشند و حاوی ضد‌آفتاب و مخلوط‌های آنتی‌اکسیدان و ضد‌چروک‌اند . این دسته کرم‌پودر شایسته ترین دسته برای استعمال روزمره هست .

 

کرم

پودر معدنی

پوشانندگی دوچندان ضعیفی دارا می باشند . بافت آنان پوست را قابل انعطاف و لطیف می نماید و فارغ از ادغام‌های شیمیایی و رنگ و اسانس می باشند، به‌این ترتیب معمولا مطلوب پوست‌های حساس‌اند . می توانید از نوعی از کرم‌پودر که پوشانندگی حاذق‌تری دارد روی این گونه پودر کمک بگیرید، اما در شرایطی‌که پوست ناچیز آبی‌رنگ دارید، این عمل را نکنید . این پودر را به یاری فرچه یا این که این که اسفنج می بایست روی پوست بزنید .

 

وقتی به داروخانه یا این که این که مغازه اسباب و اثاث آرایشی می روید، برای انتخاب یک کرم پودر آیتم‌های زیادی را پیش رو دارید .

موردها پایین به تعیین کرم پودر مناسب شما کمک میکنند:

کرم پودر پرایمر: این جور کرم پودر بی رنگ است یعنی بعد از مصرف آن رنگ پوست عوض نمی شود با به کار گیری از این محصول بستری مطلوب برای پوست آماده می شود و می توانید کرم پودر اساسی تان را به پوست بزنید یا این که این که حتی دیگر از کرم پودر استفاده نکنید .

 

مرطوب کننده رنگی: این جنس برای مصارف یگانه وجود ندارد و تولیدکنندگان آن را وقف عام مردم ساخته اند . این جنس ضمن قابل انعطاف کردن پوست، رنگ آن را بهبود می بخشد و ممکن است ضدآفتاب هم باشد . در شرایطی که پوستتان مستعد جوش زدن یا این که این که چرب می باشد از این محصول ها به عمل گیری نکنید .