سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از روی بو آیتم عشق مخاطب شناسی نمایید

 

با اعتنا به عطرهایی که اضافه گزینه پسندتان میباشد خصوصیت‌های شخصیتی‌تان را بشناسید‎

 

 از روی بو آیتم عشق مخاطب شناسی نمایید:

در صورتی‌که دوست دارید شخصیت اشخاص متفاوت را بشناسید یکی‌از معمولی ترین راه و روش ها شناسایی مختصات از روی رایحه گزینه عشق آنان ست. با ما همدم باشید:  

 

 

 

از روی رایحه گزینه عشق و علاقه اشخاص

شخصیت شناسی از روی بو آیتم عشق و علاقه اشخاص

در شرایطی که شما هم دوست دارید با اعتنا به عطرهایی که بیش تر آیتم پسندتان میباشد بعضا از خصوصیت‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما یاور گردید. ملاحظه کنید شما در کدام جور قرار می گیرید و کدام بو و رایحه را اضافه می‌پسندید. این ایام با گرم شدن هوا بازار خرید و گزینش عطرهای متعدد گرم‌خیس میشود. قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که با شم کردن بوی خاصی، خاطره‌ای از قبلی در ذهن‌تان تداعی شود. احساس بویایی یکی حواسی میباشد که احساسات را به‌شدت ذیل تأثیر قرار میدهد زیرا بوهای گوناگون احساسات متفاوتی را در اشخاص تولید میکنند از این رو افراد ناخودآگاه متناسب با اینکه میخواهند چه پیغامی را به دور و بری ها منتقل کرده و به آنان اعلام نمایند که چه علایق و شخصیتی دارا هستند عطرهای مختلفی را تعیین و به کار گیری میکنند.        

 

بهترین عطر زنانه

 

شخصیت شناسی از روی رایحه گزینه عشق و علاقه اشخاص

 

 

شخصیت شناسی از روی رایحه گزینه عشق اشخاص

  پزشک تقوی، روانشناس تندرست اشخاص را براساس دسته عطرهای آیتم پسندشان و رفتارها و عادت‌هایی که در تعیین، خرید و مصرف بو دارا‌هستند به هشت مجموعه تقسیم کرده و بارزترین خصوصیت‌های آن‌ها را بیان مینماید. در صورتی‌که شما هم دوست دارید با اعتنا به عطرهایی که طولانی تر گزینه پسندتان میباشد برخی از خصوصیت‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما همپا گردید. ملاحظه کنید شما در کدام گونه قرار میگیرید و کدام بو و عطر را اضافه می‌پسندید.    

 

کناره‌گیرها (اسکیزوئیدها)؛ سرد و تلخ را بیش تر می‌پسندند

  آنچه در آن ها بسیار به چشم می خورد، این میباشد که کمتر به برقراری رابطه با دیگر افراد و داشتن رابطه ها صمیمانه عشق‌مند می باشند. از تعامل‌های انسانی اندوهگین میشوند و کار‌های انفرادی برای آنان در حق تقدم جای‌دارد. این نوع اشخاص درونگرا می باشند و عواطفی نماید و محدود دارا‌هستند و سایرافراد، آنها‌را بشر‌هایی نامتعارف،‌ منزوی و تک‌رو میدانند.