سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه طور بوی بو همگی جا را بر می دارد؟

 

چه طور بوی بو همگی جا را بر می دارد؟

رایحه‌ها نقش مهمی را در معاش ما ایفا می نمایند. برای مثال رایحه بدن شماست که در خیال و خاطر دوستان عزیز تان تا سال‌های سال به یادگار میماند، از این رو می‌قدرت آن را جزیی از شخصیت تان به اکانت آورد.

 

بهترین عطر زنانه

به نقل از مجموعه وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا؛ فرقی نمی نماید که انگیزه تان از بو زدن چه میباشد، میخواهید سایرافراد را ذیل تاثیر قرار دهید یا این که خود باوری تان را بالا ببرید، در هر فیس شما می بایست نحوه صحیح خرید و استعمال از رایحه، طریقه مراقبت آن و... را بدانید.

 

رایحه را به کدام بخش های تن بزنیم؟ 

 

هنگام بو زدن، می بایست بدانید که آن را به کدام نصیب تن تان بزنید. شایسته ترین مکان ها برای رایحه، نبض ها می‌باشند، از این رو که گرم ترین نقاط تن اند و به خیر آن را پخش میکنند. بدین ترتیب گردن، سینه، کتف و مچ دست شایسته ترین نقاط برای این مراد شناخته گردیده اند. ولی لازم وجود ندارد که به تمام این نقاط رایحه بزنید، شایسته ترین راه و روش این میباشد که دو نقطه از تن تان، مثلا گردن و مچ دست، را تعیین و عطرتان را فقط بدین نقاط اسپری نمایید.

 

به چه شکل بو بزنیم؟

 

• بعداز استحمام، بدین علت که پوست تن شما تمییز میباشد، شایسته ترین دوران برای رایحه زدن میباشد.

 

• رایحه را در هوا اسپری نکنید.

 

• هنگام اسپری کردن، شیشه بو را در مسافت 7 تا 15 سانتی متر از تن تان نگه دارید.

 

• در بو زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری کافی میباشد.

 

• بعداز زدن بو، پوست تان را بهم نمالید.

 

عطرها یکسری جور اند؟

 

قبلی از گزینش بو گزینه عشق تان، بایستی بدانید که عطرها به چندین جور تقسیم می‌شوند. در واقع با آشنایی آنان، بهتر میتوانید در زمینه ی آنچه گزینه نیازتان میباشد، تصمیم بگیرید.

 

 

احتمالا برای شما هم این سوال اتفاق افتاده که چرا برخی عطرها ارزان و بعضا دیگر گران می باشند. در کل، تفاوت بها عطرها به درصد اسانس های مو جود در آن که موجب دوام و ماندگاری رایحه می‌شوند، بستگی داراست.