سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماندگاری رایحه صرفا به ارزش یا این که اصل بودن آن بستگی ندارد!

 

ماندگاری رایحه صرفا به ارزش یا این که اصل بودن آن بستگی ندارد!

ماندگاری رایحه پایین تاثیر عامل ها مختلفی میباشد که درین مقاله به بخش اعظمی از آن ها پرداخته ایم. برای گزینش و خرید رایحه مطلوب لازم میباشد پیش از آن پاره ای با اصطلاحات مرتبط با عطرها آشنا شویم. هر رایحه از لایه‌های متفاوتی تشکیل‌شده میباشد. نت‌های بیس، نت‌های رو و نت‌های میانی بو در ادغام با یکدیگر بو کلی آن را میسازند. به عنوان مثال ممکن میباشد عطری را رایحه نمائید و به صورت کلی حس فرمایید بو یک گل از آن به مشام میرسد، این رایحه می تواند در لایه های زیرین خویش نت‌های مختلفی از گل رز یاسمن و شمعدانی داشته باشد.

بعضی معتقدند تفاوت قائل شدن دربین بو زنانه و مردانه از ترفندهای تجاری میباشد و در به کار گیری از رایحه در مرزبندی خاصی نیست. البته با این حالا نمی‌اقتدار انکار کرد که تفاوت‌هایی در اسانس های این دو موجود است. رایحه مردانه به صورت معمول از بو های تندتری برخوردار‌است و در نوت های زیرین آن ممکن میباشد عطرهایی مانند بوی چرم یا این که بوی چوب درخت کاج استشمام شود. عطری که از آن عطر میوه‌ای به مشام می رسد، ممکن میباشد در نُت های زیرین خویش بو سیب یا این که مرکبات را دربرگرفته باشد. عطرهای تند و تلخ خیس نیز ممکن میباشد نت هایی از دارچین و رازیانه را در خویش داشته باشند. بدین ترتیب عطر یک رایحه ترکیبی از نت های اول میانی و نت های بالای آن میباشد.

بهترین عطر زنانه

خرید بو اصل

 

میان مشتریانی که به مغازه های دارای اعتبار رایحه و ادکلن مراجعه مینمایند ممکن میباشد مواقعی را ملاحظه کنید که اشخاص بیشتراز این که به عطر رایحه دقت نمایند،به ماندگاری آن تاکید دارا‌هستند. در امر معیار ماندگاری بو یکسری نکته موجود است که بایستی به آنان اعتنا کنیم. نخستین اینکه عطرها گونه های مختلفی دارا‌هستند و غلظت آن ها یکسان وجود ندارد. اشکال متفاوت بو به ترتیب غلظت دربرگیرنده 1) پرفیوم 2) ادوپرفیوم 3) ادوتویلت و 4) ادوکلن میباشد درین بین پرفیوم با بالاترین غلظت بیشترین ترازو ماندگاری را داراست. ولی این‌ها صرفا عواملی نیستند که روی ماندگاری بو موثرند. در‌این مقاله به باز‌بینی موردها دیگری پرداخته ایم که هنگام خرید ادوکلن یا این که بو می بایست از آن‌ها با خبر باشیم. همینطور در رابطه ترفندهایی سخن کرده ایم که با به کارگیری از آنان، در تمام ارتفاع روز بوی بو روی تن و خرقه هایمان باقی بماند.